تاریخ آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱

0

زمان و تاریخ آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ لغایت روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲ انجام خواهد پذیرفت. مدت ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و پس از پرداخت مبلغ( ۱/۲۵۰/۰۰۰ یک میلیون و دویست و پنجاه هزار) ریال به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

موکداً تاکید میگردد مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در آزمون تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آن

رشته های شغلی وزارت آموزش و پرورش:

کارت شرکت در امتحان مذکور برای رشته های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۳برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون استخدامی برای رشته های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ