پخش زنده بازی پورتو و لاتزیو امشب

0

لینک پخش زنده بازی پورتو و لاتزیو امشب مستقیم ساعت چنده

پخش زنده بازی تیم های پورتو و لاتزیو در چارچوب دیدارهای دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات لیگ اروپا امشب پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ جریان می یابد.

گفتنی است؛ بازی پورتو و لاتزیو از ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده پخش خواهد شد.

زمان بازی پورتو پخش زنده فوتبال از اینترنت بدون سانسور پخش زنده فوتبال پخش زنده بازی امشب پورتو باشگاه فوتبال لاتزیو

بازی پورتو و لاتزیو زنده از کدام شبکه ها پخش می شود؟

  • شبکه بین اسپورت
    • گزارشگرهای عربی هیجان بازی های فوتبال را دو چندان می کنند؛ شبکه بین اسپورت با چند کانال HD پخش همزمان دیدارهای مهم فوتبال جهان را پوشش می دهد اما تماشای مسابقات از این شبکه به صورت آنلاین نیازمند خرید اشتراک است.
  • شبکه اسکای اسپورتس
    • همین ابتدا باید بگوییم که شبکه اسکای اسپورتس هم مانند بین اسپورت برای پوشش ماهواره ای و اینترنتی بازی های فوتبال اشتراک ویژه ارائه می دهد و تماشای مسابقات از این شبکه هزینه بر خواهد بود؛ اگر تمکن مالی دارید [و مقیم کشورهای اروپا یا آمریکا هستید] و می خواهید دیدارهای فوتبال را با کیفیت اچ دی تماشا کنید این شبکه گزینه خوبی است.

برنامه پخش زنده بازی تیم های پورتو و لاتزیو

اگر هنگام پخش زنده دیدار پورتو و لاتزیو ، به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را آنلاین تماشا کنید، ساتین این امکان را برای شما فراهم کرده است؛ بازی پورتو و لاتزیو به صورت زنده پخش می شود.

پورتو – لاتزیو Porto vs Lazio

از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب نیز ۴ دیدار دیگر برگزار خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها پورتو با مهدی طارمی میزبان تیم لاتزیو خواهد بود.

پورتو در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان با قرار گرفتن در رتبه سوم گروه دوم از راهیابی به مرحله حذفی این بازی‌ها باز ماند و به پلی آف مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا رسید. لاتزیو هم که این فصل از ابتدا در این رقابت‌ها حضور داشت با کسب رتبه دومی گروه خود، به این مرحله راه یافت.

طارمی بازیکن ایرانی پورتو که با به ثمر رساندن گلی زیبا برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا نامزد دریافت جایزه پوشکاش شد، حالا این فرصت را دارد که در لیگ اروپا هم به درخشش خود ادامه دهد.

طارمی هفته گذشته در دیدار کلاسیکوی پرتغال بین پورتو و اسپورتینگ یک گل زد و یک پاس گل داد تا آمادگی خود را به نمایش بگذارد و زنگ خطر را برای لاتزیو به صدا در بیاورد.

 

  • پورتو و لاتزیو پیش از این فقط یک بار در رقابت‌های اروپایی با هم دیدار کرده اند که آن هم به نیمه نهایی جام یوفا در فصل ۰۳-۲۰۰۲ برمی‌گردد. در آن بازی پورتو با هدایت ژوزه مورینیو از سد لاتزیو گذشت و راهی دیدار فینال شد.
  • لاتزیو ۴ بازی از ۵ بازی خارج از خانه برابر حریفان پرتغالی را در رقابت‌های اروپایی واگذار کرده و فقط به یک پیروزی دست یافته است. یکی از این ۴ شکست، باخت ۴ بر یک مقابل تیم پورتو در آوریل سال ۲۰۰۳ بوده است.
  • گالنو که ماه ژانویه از براگا به پورتو نقل مکان کرد با ۶ گل زده در رقابت‌های این فصل لیگ اروپا به همراه اکامبی از لیون برترین گلزنان رقابت‌های این فصل لیگ اروپا هستند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ