عکس آرکان در پایتخت ۵

0

بازیگر نقش آرکان در پایتخت ۵ ، عکس واقعی ارکان در سریال پایتخت ۵

در سریال پایتخت ۵ مشاهده کردیم که خانواده نقی معمولی سوار بالن شدند اما روی اشتباه آرکان هدایت کننده ترکیه ای، بالن سقوط کرد!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آرکان سریال پایتخت پدر همسر یک فوتبالیست مشهور است!

همسر مهدی رحمتی سید جلال نسودیان پور کیست بازیگران سریال پایتخت 5 بازیگران سریال پایتخت

پدر زن مهدی رحمتی بازیگر نقش آرکان در سریال پایتخت ۵

سید جلال نسودیان پور  ( بازیگر نقش آرکان ) پدر همسر سیدمهدی رحمتی است؛ او به دلیل سال ها زندگی در ترکیه تسلط خوبی به زبان این کشور دارد. زمانی که محسن تنابنده از دوستانش می خواهد فردی را پیدا کنند تا نقش آرکان را بازی کند، امیر نوری بازیگر نقش های کمدی کشور روی شناختی که از خانواده رحمتی داشت به محسن تنابنده اطلاع می دهد پدر همسر مهدی رحمتی به زبان ترکیه ای تسلط دارد. تنابنده و احمد مهران فر دو بازیگر استقلالی سیما از قبل با کاپیتان تیم محبوب شان ارتباط دوستانه داشتند.

مرگ پدر همسر رحمتی در پایتخت و افت فشار همسر گلر استقلال

سیدجلال نوریان پدر همسر رحمتی که بازیگر نفش آرکان در سریال پایتخت بود از ناراحتی گلر استقلال بابت بازی در این سریال می گوید: «مهدی رحمتی نظر خاصی بایت بازی کردنم در سریال پایتخت نداشت اما یک خرده ناراحت شد. در دقایقی که به اصطلاح من مردم و جسدم را به دریا پرتاب کردند، دخترم در خانه گریه کرد و دچار افت فشار شده بود و مهدی را نگران احوال همسرش شده و برایش آب قند درست کرده بود. در ادامه نوه هایم یعنی پسرهای مهدی گریه کرده و برای ساعاتی اوقات پدر خانواده را تلخ کردند. در صحنه ای هم که هما خانم در سریال روح مرا دیده است، عطا ترسیده و به اتاقش رفته و بنده خدا مهدی هم احتمالا پیش خودش گفته ۲ شب قبل با مردن بچه ها را ترسانده و حالا نقش روح را بازی می کند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ