مقایسه‌ای جالب بین کریستیانو رونالدو و وین رونی پس از حرف‌های جنجالی/ چه کسی بیشتر حسودی می‌کند؟!

0

مقایسه‌ای جالب بین کریستیانو رونالدو و وین رونی پس از حرف‌های جنجالی/ چه کسی بیشتر حسودی می‌کند؟!

ساتین –

کریستیانو رونالدو و وین رونی با هم اختلاف دارند… دوباره! «وینکرگیت» را فراموش کنید، سرمربی دربی‌کانتی اکنون از منچستریونایتد خواسته است که دور این فوق‌ستاره پرتغالی را در جریان بازی دوشنبه شب فوتبال این هفته قلم بگیرد.

وقتی از رونی پرسیده شد که آیا خرید رونالدو برای یونایتد نتیجه داده است یا خیر، رونی گفت: «در این لحظه باید بگویید نه. من فکر می‌کنم او گلزنی کرده، گل‌های مهمی را در اوایل فصل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده، مقابل تاتنهام هت‌تریک کرده، اما فکر می‌کنم اگر به آینده باشگاه توجه کنید، باید با بازیکنان جوان‌تر و تشنه‌تر پیش بروید تا بهترین کار را برای ارتقای منچستریونایتد در این دو، سه سال آینده انجام دهید. بدیهی است که کریستیانو کمی پیر شده. او مطمئناً همان بازیکنی نیست که در ۲۰ سالگی بود. و این اتفاق می‌افتد، فوتبال همین است. او تهدید گلزنی است، اما من فکر می‌کنم که آن‌ها به بازیکنان جوان و تشنه بیشتری نیاز دارند.»

رونالدو پس از به اشتراک گذاشتن عکسی از برنامه «اسکای‌اسپورت» توسط وین رونی در اینستاگرام، کامنت «دو حسود» در کنار یک ایموجی چشم، برای او گذشت، اگرچه ممکن است شوخی باشد.

جدای از تلخی‌ها، بدون شک این زوج حرفه شگفت‌انگیزی داشته‌اند، ثروت هنگفتی به دست آورده‌اند، همسران خوبی دارند و سبک زندگی فوق‌العاده‌شان برای دنیای فوتبال رشک‌برانگیز است. و البته در این راه جنجال‌هایی نیز وجود داشته است…

ترکیب مهلک

شاید رونالدو بهترین فوتبال دوران حرفه‌ای خود را در یونایتد بازی نمی‌کرد، اما زمانی که در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ در کنار رونی بازی کرد، شراکتی مرگبار شکل گرفت.
آن‌ها با هم سه عنوان قهرمانی لیگ و همچنین لیگ قهرمانان را در پنج سال حضور در اولدترافورد به دست آوردند و خط حمله شیاطین سرخ را رهبری می‌کردند. گلی که در ضد حمله مقابل آرسنال در امارات در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان زده شد، نشان از شیمی این زوج در زمین داشت. رونالدو در ۲۹۲ بازی ۱۱۸ گل به ثمر رساند و در سال ۲۰۰۸ کفش‌طلا را به دست آورد. رونی با ۲۵۳ گل در ۵۵۹ بازی به بهترین گلزن تاریخ یونایتد تبدیل شد.

اخبار منچستر یونایتد

زمانی که رونالدو یونایتد را ترک کرد، به یک فوق‌ستاره بزرگ‌تر تبدیل شد؛ تنها در ۴۳۸ بازی ۴۵۰ گل برای رئال‌مادرید به ثمر رساند و ۴ قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا را به کارنامه خود اضافه کرد. پس از آن دو بار با یوونتوس قهرمان سری آ شد و سپس به یونایتد بازگشت.

او در سطح بین‌المللی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد. با به ثمر رساندن ۱۱۵ گل برای پرتغال، بیش از هر کس دیگری در فوتبال ملی گلزنی کرده و همچنین قهرمان جام ملت‌های اروپا شده است. رونی به بهترین گلزن تاریخ انگلیس تبدیل شد، اما به نظر می‌رسد که این عنوان به هری کین برسد. پس از ترک یونایتد، در اورتون حضور یافت و سپس دی‌سی یونایتد دوران حرفه‌ای او را به اتمام رساند.

دربی‌کانتی به رونی بازگشت به انگلیس را هدیه داد، و او اکنون در حال مبارزه برای نجات آن‌ها از سقوط به لیگ یک است.

اخبار منچستر یونایتد

همسران

رونی و رونالدو به دلیل پرمخاطب بودنشان، همیشه زندگی عاشقانه خود را در صفحات اول خبرها پخش می‌کردند.

رونی به دنبال معشوق دوران کودکی خود «کالین» رفت. از ۱۲ سالگی باهم در «کروکستِت» بزرگ شدند و در مراسمی پر زرق و برق در پورتوفینو، ایتالیا ازدواج کردند. آن‌ها چهار پسر به نام‌های کای، کلی، کیت و کاس دارند.

رونالدو در گذشته با چند زن در ارتباط بود، حتی با سوپر مدل روسی ایرینا شایک هم دورانی را گذراند. اما سرانجام عاشق دختر فروشنده‌ای به نام جورجینا رودریگس شد. این زن اسپانیایی از آن زمان در بازاریابی شکوفا شد و یک قرارداد پنج رقمی اینستاگرامی با خانه مد Pretty Little Thing امضا کرد و در کنار کورتنی کارداشیان و مولی مای هیگ سفیر این گروه شد. او همچنین ستاره مستند نتفلیکس خودش به نام «من جورجینا هستم» است.

ناگفته نماند که کولین در «رونی»، مستند آمازون پرایم، ظاهر می‌شود و در مورد مراحل اولیه رابطه عاشقانه‌اش و همچنین ادعاهای خیانت در رابطه‌شان صحبت می‌کند. مانند رونی‌ها، کریستیانو و جورجینا هم فرزندان خود را دارند و در حال حاضر در انتظارند تا دوقلوها به کریستیانو جونیور، اوا ماریا، آلانا مارتینا و متئو بپیوندند.

سبک زندگی اشرافی

مطمئنا پول برای این دو نفر که ثروت زیادی دارند، هیچ به شمار می‌آید. گفته می‌شود رونی حدود ۱۲۲ میلیون پوند سرمایه دارد، در حالی که رونالدو ۳۶۳ میلیون پوند می‌ارزد.

این بدان معناست که آن‌ها در خارج از زمین زندگی لوکسی دارند. سبک زندگی آن‌ها خلاصه می‌شود در عمارت‌ها، رانندگی با ماشین‌های گران‌قیمت، داشتن قایق‌های تفریحی فوق‌العاده و پرواز با جت‌های شخصی.

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

جنجال‌ها

خارج از زمین، رونالدو کم و بیش خود را از دردسر دور نگه داشته است. این زوج درگیر «وینکرگیت» مشهوری بودند؛ زمانی که فوق ستاره پرتغالی متوجه اخراج هم‌تیمی آن زمانش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی بین انگلیس و پرتغال شد و با حرکت سر و چشمک زدن به دوربین‌ها اشاره کرد. به طور باورنکردنی، این دو هنگام بازگشت به منچستریونایتد، این حادثه را انکار کردند.

دو سال قبل از آن لحظه، رونی پس از اعتراف به داشتن روابط نامشروع در تیتر اخبار قرار گرفت. او گفت: «من عمیقاً متأسفم و امیدوارم مردم درک کنند که این اشتباهی است که شما در جوانی و حماقت مرتکب می‌شوید. آن زمان من بسیار جوان و نابالغ بودم.» تقریباً ۱۰ سال بعد، رونی دوباره به دردسر افتاد و پلیس به دلیل رانندگی در حالت مستی او را متوقف کرد.

ادعای تجاوز جنسی علیه رونالدو که توسط کاترین مایورگا در سال ۲۰۰۹ در لاس‌وگاس مطرح شد، همیشه به شدت تکذیب شده است.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ