بازی چلسی و رئال مادرید چند چند شد

0

بازی چلسی و رئال مادرید چند چند شد

دور برگشت از مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دو دیدار حساس، حیاتی و تماشایی آغاز خواهد شد. بر این اساس از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از چلسی پذیرایی خواهد کرد. تیم اسپانیایی بازی رفت را با درخشش خیره‌کننده کریم بنزما ۳بریک برده و طبیعتا شانس خیلی بیشتری برای صعود دارد. در دیگر بازی نیز بایرن‌مونیخ که مسابقه رفت را ناباورانه در خانه ویارئال با یک گل واگذار کرد، در مسابقه برگشت به فکر جبران مافات و صعود به نیمه‌نهایی خواهد بود. فقط یادتان باشد یوفا امسال ارزش مضاعف گل زده در خانه حریف را برداشته است. این یعنی مثلا اگر چلسی با دو گل در برنابئو به پیروزی برسد، بازی به وقت‌های اضافی کشیده خواهد شد.

رئال مادرید با ایجاد برتری دو گله نسبت به چلسی، شانس خود را برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا افزایش داد.

نتیجه بازی رئال مادرید نتیجه بازی چلسی نتایج دیشب لیگ قهرمانان اروپا ساعت بازی رئال مادرید امشب زمان بازی چلسی بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا بازی بعدی رئال مادرید

در یک بازی جذاب و پر موقعیت، بنزما با هت تریک اروپایی دیگری ستاره میدان بود. در شبی که تیبو کورتوا در بازگشت به استمفوردبریج هو شد، ادوارد مندی با اشتباه خود در شروع نیمه دوم نه تنها شانس برگشتن به این بازی را از تیمش گرفت، بلکه کار شیرهای لندن برای صعود از این مرحله را سخت‌تر کرد. گفتنی است که دیدار برگشت دو تیم، پنج روز دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. چلسی در این فاصله، باید در خانه ساوتهمپتون به میدان برود و رئال مادرید هم پذیرای ختافه خواهد بود.

اطلاعات بازی چلسی – رئال مادرید

  • روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۶ آوریل ۲۰۲۲ / ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
  • ساعت: ۲۳:۳۰
  • ورزشگاه: استمفوردبریج
  • تورنمنت: مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • داور: کلمن تورپن
  • گلزنان چلسی: هاورتس (۴۰)
  • گلزنان رئال مادرید: بنزما (۲۱، ۲۴ و ۴۶)

ترکیب چلسی و رئال مادرید

چلسی: مندی، رودیگر، کریستنسن، سیلوا، جورجینیو، کانته، آزپیلیکوئتا، جیمز، مانت، پولیشیچ و هاورتس

رئال مادرید: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، کروس، کاسمیرو، مودریچ، والورده، وینیسیوس و بنزما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ