ضربه‌ای که کریس به منچستریونایتد زد/ چرا نظر رونالدو و بازیکنان تیم برای باشگاه مهم نیست؟

0

ضربه‌ای که کریس به منچستریونایتد زد/ چرا نظر رونالدو و بازیکنان تیم برای باشگاه مهم نیست؟

ساتین –

طبق گزارش‌های منتشر شده در رسانه های انلگیسی کریستیانو  رونالدو با ایده انتصاب کونته به عنوان جانشین سولشائر روی نیمکت منچستریونایتد مخالفت کرده است.

سایت «منچستر اِونینگ نیوز» گزارش داده که کریستیانو رونالدو در ماه اکتبر رای به آنتونی کونته به عنوان سرمربی احتمالی منچستریونایتد را وتو کرد و او را گزینه مناسبی برای باشگاه ندانست. طبق این ادعا، مسئولان بلندپایه منچستریونایتد نیز علاقه‌ای به جذب کونته نداشتند اما نام او را جزو گزینه‌های خود قرار داده بودند و نظر رونالدو به آن‌ها کمک کرد که در تصمیم خود مبنی بر انتخاب نکردن کونته مصمم شوند.

رونالدو بعد از شکست ۵-۰ مقابل لیورپول در ۲۴ اکتبر، سعی کرد مسئولیت رختکن را بر عهده بگیرد و اتحاد بازیکنان تیم را حفظ کند، اما فوق‌ستاره پرتغالی نارضایتی خود را از عملکرد اوله‌گونار سولشائر، سرمربی  پنهان نکرد.

ژرژ مندس مدیربرنامه رونالدو، از اد وودوارد اطمینان خواست که باشگاه پس از شکست فاجعه بار ۴-۱ برابر واتفورد در ۲۰ نوامبر، سولشائر را اخراج خواهد کرد و مندس به سرعت جولین لوپتگی، سرمربی سویا را به باشگاه توصیه کرد. گزارش‌های ب‌ اساس در رابطه با لینک شدن زیدان به منچستریونایتد بعد از جدایی سولشائر، تاکتیکی از سوی منچستریونایتد برای آرام کردن رونالدویی بود که به شدت از اوضاع تیم، نگران و عصبانی شده بود.

یونایتد حالا با اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم به توافق رسیده و این بار از بازیکنان تیم از جمله کریستیانو رونالدو هیچ نظری در فرآیند انتخاب مربی نخواسته است. حدود دو ماه پیش گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکنان یونایتد بیشتر به جذب مائوریسیو پوچتینو به عنوان مربی بعدی تیم علاقه‌مند هستند اما باشگاه دیگر به نظر آن‌ها توجهی ندارد.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ