سریال مامان عصبانی چند قسمت است

0

سریال مامان عصبانی چند قسمت است

نام سریال : (۲۰۱۵) Angry Mom

ژانر: کمدی | خانوادگی | مدرسه

سال انتشار: ۲۰۱۵

عنوان بومی: قلب عصبانی

بازیگران : Hee-seon Kim, Yoo-Jeong Kim, Hyun-Woo Ji, Ji Soo

کارگردان : Choi Byung-gil

شبکه پخش کننده : MBC

مدت زمان هر قسمت : ۶۰ دقیقه

تعداد قسمت ها : ۱۶ قسمت

همچنین به عنوان شناخته شده: Aenggeurimam

کشور: کره ی جنوبی

سریال مامان عصبانی سریال کره ای جدید بازیگران سریال مامان عصبانی اخبار فیلم و سریال

خلاصه داستان

داستان در مورد یک مادره که به طور معمول به اتفاقاتی که میوفته اهمیتی نمیده، وقتی میبینه دخترشو اذیت میکنن برای اینکه اذیتش نکنن تصمیم می گیره بفرستش دبیرستان…(آه ران در حال حاضر یک دانش آموز دبیرستانی است اما ران آه در مدرسه مورد آزار واقع می شود و مادرش جو باند هی تصمیم می گیرد برای محافظت از دخترش به دبیرستان برود و دوباره دانش آموز شود)

معرفی سریال مامان عصبانی

درباره اتفاقاتی است که برای یک مادر رخ می دهد و او مجبور است که با آنها کنار بیاید زیرا اگر نخواهد این کار را انجام دهد در دردسر بزرگی می افتد و کارش گره می خورد. او شخصی است که باید به انجام کارهای سخت بپردازد و روحیه ای خشن دارد که این روحیه ی خشن از گذشته ی تاریک او می آید. در ادامه با دانلود سریال کره ای Angry Mom خواهیم دید که او گذشته ای تاریک دارد که کسی از آن باخبر نیست و همسر و مادر شوهرش از گذشته ای که او داشته است بی خبرند و نمی دانند که او بسیار خشن است و گاهی می تواند به انسان ها صدمه بزند.

سریال مامان عصبانی سریال کره ای جدید بازیگران سریال مامان عصبانی اخبار فیلم و سریال

شخصیت ها:

اوه آران : یک دختر ۱۷ ساله دبیرستانی که درسشم خوبه.با دوستش ای کیونگ خیلی خیلی صمیمیه ولی این دو نفر مدتیه که مورد آزار و اذیت در مدرسه و خارج ازاون قرار میگیرن.

جو کانگ جا : مادر اوه آران که ۳۴ ساله ست و قیافه بچگونه ای داره.الان زندگی آرومی داره ولی در زمان دبیرستان برای خودش بزن بهادری بوده!

پارک نوآه : معلم دبیرستان که ادبیات کره درس میده و از اون آدماست که فکرمیکنه همه آدما خوبن.حواسش خیلی به شاگرداشه و اونارو واقعا بچه های خودش میدونه و خیلی مسئولیت پذیره.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ