بازیگران سریال سایمدانگ (یانگوم جدید) +زمان پخش

0

سریال کره ای جدید «سایمدانگ» از دوشنبه ۱۲ آبان روی آنتن شبکه تماشا می روند.به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال کره ای جدید «سایمدانگ» که برای نخستین بار و از دوشنبه ۱۲ آبان ماه، ساعت ۱۹ روی آنتن می رود، جایگزین سریال «سرنوشت» می‌ شود.

سریال تلویزیونی «سایمدانگ» به کارگردانی یون سانگ هو و تهیه کنندگی لی یونگ سوک محصول ۲۰۱۷ کره جنوبی است که دو زمان حال و گذشته را با هم به نمایش در می آورد و به همین سبب متفاوت ترین سریال ساخت این کشور محسوب شده است. این سریال با حضور لی یونگ آئه، که بینندگان با ایفای نقش یانگوم در سریال «جواهری در قصر» وی را به خاطر دارند ،در دو زمان حال و گذشته جریان دارد و لی یونگ آئه در دو شخصیت ایفای نقش می‌ کند.

خلاصه داستان سریال سایمدانگ

داستان به این شکل آغاز می‌ شود که پروفسور هنر، سو جی یون که دفترچه خاطرات سایمدانگ را در ایتالیا پیدا کرده با خاطرات دفترچه همراه شده و به دل تاریخ می رود.

لی یونگ ئه در این سریال دو نقش را ایفا می‌کند. شین سایمدانگ و پروفسور سئو جی یون.

پروفسور هنر سو جی یون دفترچه خاطرات سایمدانگ را در ایتالیا پیدا می‌کند و سعی در کشف راز خاطرات این دفترچه دارد… او با خاطرات دفترچه همراه می‌شود و در دل تاریخ می‌رود… روایت زندگی پرافتخار و عاشقانه نابغه هنر، شین سایمدانگ و لی گیوم در عصر چوسون….

ساخت و حواشی سریال

  • این سریال قبل از پخش به صورت کامل فیلمبرداری شده‌است.
  • لی یونگ آئه با این سریال پس از ۱۴ سال به دنیای بازیگری بازگشت.
  • در ابتدا قرار بود کام وو سونگ نقش اول مرد این مجموعه باشد اما بعدها سونگ سئونگ هون عهده‌دار این نقش شد.
  • فیلمبرداری از ۱۰ اوت ۲۰۱۵ آغاز و در چهارمین روز ماه ژوئن ۲۰۱۶ به پایان رسید.
  • بودجه ساخت سریال در کل ۱۹٫۸ میلیون دلار بوده‌است.
  • لی یونگ آئه با دریافت ۴۰۰ میلیون تومان برای بازی در هر قسمتِ سریال، رکورد بیشتر دستمزد بین بازیگران زن جهان را به نام خود ثبت کرد.
  • سریال برای پخش در اکتبر ۲۰۱۶ در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۲۲:۰۰ برنامه‌ریزی شده بود ولی در تصمیمی ناگهانی، شبکه تصمیم گرفت سریال از ۲۶ ژانویه ۲۰۱۷ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۲:۰۰ پخش شود.
  • با وجود تبلیغات فراوان، هزینه‌های بالا و فرایند پیچیده و با دقتِ ساخت، سایمدانگ، خاطرات درخشان در زمان پخش مغلوب سریال کمدی رئیس کیم شد که در همین روز و ساعت پخش می‌شد.
  • سازندگان سریال از قسمت پنجم، برای تندتر شدن ریتم فیلمنامه و افزایش بینندگان، سریال را دوباره ویرایش کردند.
  • این سریال ۳۰ قسمتی به‌طور کامل قبل از پخش فیلمبرداری شده بود اما به دلیل ریتینگ‌های پایین و ویرایش مجدد سریال و حذف برخی سکانسهای غیرضروری در بخش مدرن و داستان‌های فرعی فیلمنامه، با حذف ۲ قسمت، ۲۸ قسمتی شد.
  • با وجود بی‌مهری‌ها در کشور کره، سایمدانگ پخش بین‌المللی موفقی داشت و توسط ۱۳ کشور آسیایی و اروپایی خریداری شد. همچنین شبکه اینترنتی نتفلیکس هم حق پخش این سریال را خریداری کرده و قرار است از فوریه ۲۰۱۸ آن را پخش کند. طبق نظر منتقدان خارجی، سایمدانگ یکی از سریال‌های زیبا و فاخر کره‌ای است و متفاوت‌ترین سریالِ این کشور. سریال در چین بیشتر از یک میلیارد بیننده داشت.
  • پیش‌بینی می‌شد لی یونگ آئه با بازی شگفت‌انگیزی که پس از ۱۴ سال ارائه داده بود و نشان دهنده این بود که آن نبوغ و استعداد هنوز از بین نرفته‌است، در جشنواره آخر سال شبکه SBS برنده جوایزی شود اما گرفتار حواشی ریتینگ پایین سریال در هنگام پخش شد و از دریافت جوایز بازماند و به سریال نیز جایزه‌ای تعلق نگرفت.

سریال «سایمدانگ» به مدیریت دوبلاژ زهره شکوفنده و حضور گویندگانی همچون مینو غزنوی (دوبلور یانگوم در جواهری در قصر) و منوچهر والی زاده (دوبلور افسر مین جانگو در جواهری در قصر) در دو نقش اصلی این سریال یعنی بانو سایمدانگ و لی گیوم دوبله شده‌است.

یانگوم سریال کره ای دوبله فارسی سریال کره ای جدید زمان پخش سایمدانگ خلاصه داستان سریال سایمدانگ جدول پخش شبکه تماشا بیوگرافی لی یونگ آئه بازیگران سریال کره ای بازیگران سریال سایمدانگ اخبار فیلم و سریال

ساعت پخش و تکرار سریال سایمدانگ

علاقمندان می توانند باز پخش این مجموعه تلویزیونی را در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد تماشا کنند.

سایمدانگ ، خاطرات درخشان (Saimdang) سریالی تلویزیونی است که در سال ۲۰۱۷ توسط کانال اس بی اس کره جنوبی تهیه شد. این سریال درباره زندگی سایمدانگ است؛ او متولد ۱۵۰۴ میلادی است که در سن چهل و هشت سالگی بعد از نقل مکان به منطقه پیونگ آن به طور ناگهانی فوت کرد.

بازیگران سایمدانگ و نقش هایشان

بخش مدرن

لی یونگ آئه( سو جی یون)

یانگ سه جونگ(هان سانگ هیون)

چویی جونگ هوان(مین جونگ هاک)

لی هه یونگ(جونگ مین سوک/همسر جی یون)

کیم هه سوک(مادر مین سوک)

پارک جون میون(هه جونگ)

کیم می کیونگ(مدیر گالری سون)

بخش تاریخی

لی یونگ آئه(شین سایمدانگ/هنرمند برجسته عصر چوسون،اولین زن نقاش،شاعر،خطاط و نویسنده در این سلسله).

سونگ سئونگ هون(لی گیوم)

اوه یون آه(چویی ویومدانگ)

چویی چول هو(مین چی هیونگ)

چویی جونگ هوان(پادشاه جونگ جونگ)

یون دا هون(لی وون سو/همسر سایمدانگ)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ