ساعت طرح ترافیک پنجشنبه ها ۱۴۰۱

0

ساعت طرح ترافیک پنجشنبه ها ۱۴۰۱

در خصوص وضعیت ساعت طرح ترافیک امروز تهران به اطلاع می رساند، ساعت طرح ترافیک و طرح زوج و فرد (آلودگی هوا) امروز پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ توسط شهرداری تهران اعلام شد.

ساعت طرح ترافیک امروز

ورود به طرح ترافیک امروز پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۳:۰۰ آزاد بوده و فقط طرح آلودگی هوا در محدوده همیشگی اجرا می شود.

در خصوص ساعت طرح زوج و فرد امروز یا همان طرح آلودگی هوا بنابر استعلام گرفته شده از پلیس راهور و با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس (۱۰۷) قرار دارد، به اطلاع می رساند طرح آلودگی هوا امروز از ساعت ۰۶:۳۰ تا ساعت ۱۳:۰۰ اجرا میشود و و تردد در این طرح بدون توجه به زوج و فرد بودن پلاک، به مدت بیست روز در هر فصل، برای تمامی خودروها آزاد است.

اطلاعیه مهم: امکان یک‌بار خروج رایگان از محدوده طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴:۳۰ که تا پیش از این وجود داشت لغو شده است.

به اطلاع میرساند امروز طرح زوج و فرد از درب منزل در تهران اجرا نمیشود.

تغییر ساعت طرح ترافیک

اطلاعیه مهم: با توجه به سوالات شهروندان مبنی بر تغییر ساعت طرح ترافیک در تهران از روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به اطلاع می رساند، طبق اعلام شهرداری تهران فقط ساعت آغاز طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا یک ساعت زودتر خواهد بود، به عبارتی تا پایان ماه رمضان هر دو طرح از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۷:۰۰ اجرا میشوند.

توجه: طبق اعلام پلیس راهور در روزهای پنج شنبه فقط طرح کنترل آلودگی هوا ( زوج یا فرد سابق) از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ در تهران اجرا شده و طرح ترافیک اصلی پنجشنبه ها اجرا نمیشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ