تصویر| کلمه «بزرگ‌ترین تاریخ» روی پیراهن مسی در فصل آینده حک می‌شود

0

تصویر| کلمه «بزرگ‌ترین تاریخ» روی پیراهن مسی در فصل آینده حک می‌شود

ساتین –

ساتین – بحث‌ها بر سر این‌که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است یا کریستیانو رونالدو ممکن است فصل آینده داغتر از قبل شود زیرا از فصل آینده لیونل مسی پیراهنی را بر تن خواهد کرد که روی بازوی آن کلمه GOAT نوشته شده است، کلمه ای که به معنی بزرگترین در تاریخ است.

امادر واقع این موضوع به این دلیل است که پاری‌سن‌ژرمن با پلتفرم سبک زندگی آنلاین GOAT به عنوان اسپانسر قرارداد بسته است. لوگوی این شرکت قرار است از فصل آینده روی آستین لباس‌های پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یک برند رسمی فوتبالی، حک شود تا به نوعی تبدیل به تاج غیر رمسی لیونل مسی شود! البته مسی این کلمه را روی لباس گرم کن و تمرینی خود نیز خواهد داشت.

شرکت GOAT یک بازار آنلاین متخصص در فروش لباس‌های لوکس است. به شکل جالبی این کلمه به «بزرگ‌ترین تاریخ» نیز می‌تواند معنی بدهد (و معنی دیگر آن بز است)، موضوعی که نظر دنیای فوتبال را جلب می‌کند و ممکن است بحث‌های زیادی را به راه بیندازد.

طبق گزارش بلومبرگ، قرارداد سه ساله اسپانسرینگ با غول فرانسوی بیش از ۴۰ میلیون پوند ارزش دارد. با توجه به اینکه قرارداد مسی با پاریس تا تابستان ۲۰۲۳ اعتبار دارد، در نتیجه سال آینده این کلمه روی پیراهن او دیده خواهد شد.

مارک آرمسترانگ، مدیر ارشد بازاریابی PSG، در مورداین قرارداد گفت: «GOAT یک  شریک ایده‌آل برای باشگاه است. این موقعیت ما را به عنوان نمادی از ورزش و سبک زندگی نزد هواداران در سراسر جهان تقویت می‌کند. اگرچه بخشی از طرفدارانی که ممکن است چندان خوشحال نباشند، طرفداران رونالدو هستند.»

پاری سن ژرمن نیوز

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ