شصتمین هت تریک رونالدو و پیام پرمعنی او؛ هرگز تسلیم نمی‌شویم!

0

شصتمین هت تریک رونالدو و پیام پرمعنی او؛ هرگز تسلیم نمی‌شویم!

ساتین –

کریستیانو رونالدو پس از هت‌تریک برابر نوریچ سیتی، با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی پیام مهمی به بازیکنان و هواداران منچستریونایتد رساند و اعلام کرد که تسلیم نخواهند شد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تا آخر خواهند جنگید.

منچستریونایتد در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، موفق شد نوریچ سیتی را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد و حالا برای کسب سهمیه باید منتظر لغزش رقبا در هفته های بعد باشد.

کریستیانو رونالدو در این دیدار ستاره میدان بود و موفق شد هر سه گل شیاطین سرخ را به ثمر برساند و در اولدترافورد هت‌تریک کند. این شصتمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای فوق ستاره پرتغالی بود و تعداد گل‌هایش را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به عدد ۱۵ رساند. کریستیانو حالا مسن‌ترین بازیکنی است که توانسته حداقل ۱۵ گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند.

کریس همچنین با سه گلی که به ثمر رساند، تعداد گلهایش را در تمامی رقابت‌های این فصل برای منچستریونایتد به عدد ۲۱ رساند تا مطابق انتظار، بهترین گلزن تیم باشد.

ستاره پرتغالی پس از دست یافتن به شصتمین هت‌تریک، اعلام کرد که تیمش برای کسب سهمیه تا آخر خواهد جنگید و از هم‌تیمی‌هایش نیز خواست تسلیم نشوند و به تلاش‌های شان ادامه دهند: «از این برد و بازگشت ما به مسیر کسب سهمیه بسیار خوشحالم. همانطور که قبلاً گفتم، دستاوردهای فردی فقط زمانی ارزش دارد که به ما کمک کند به اهداف خود به عنوان تیم برسیم. شصتمین هت‌تریک در دوران حرفه‌ای من بسیار مهم است زیرا ۳ امتیاز را برای ما به ارمغان آورد. آفرین بچه ها، یک تلاش فوق العاده. ما تسلیم نمی‌شویم، تا آخر می‌جنگیم!»

کریس در حالی از هم‌تیمی‌هایش خواسته است تا برای کسب سهمیه بجنگند که این تیم در حال حاضر با ۵۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و در کنار آرسنال و تاتنهام، برای کسب سهمیه چهارم لیگ قهرمانان اروپا رقابت می‌کنند.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ