آیا هفته بعد مدارس تعطیل است

0

آیا هفته بعد مدارس تعطیل است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان گفت: آموزش حضوری در تمامی مدارس شهرستان کرمان به علت افزایش شاخص آلایندگی هوا تعطیل شد.

مهران باهری گفت: بنا به اعلام استانداری، مدارس شهرستان کرمان (شهر کرمان، ماهان، چترود، شهدا، گلباف و راین) در تمامی دوره‌های تحصیلی به علت افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری تعطیل شد.

به گفته او با توجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان کرمان (شهر کرمان، ماهان، راین، گلباف، چترود و شهداد) و پایداری آن، مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل شد و آموزش از طریق بستر شاد پیگیری می‌شود.

او می‌گوید: مدارس شهرستان زرند نیز به علت افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا نیز امروز دوشنبه با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

براساس تصمیم کارگروه شهرستانی بم و براساس شرایط اضطرارآلودگی هوا کلیه مدارس در همه مقاطع تحصیلی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد‌های انتظامی) امروز دوشنبه  تعطیل است.

این تصمیم باتوجه به اعلام ادارات حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان بم و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت کلیه شهروندان اخذ شده است.

پرواز نجف اشرف به کرمان هم به دلیل شرایط نامناسب جوی ناشی از گرد و خاک دیروز در فرودگاه یزد به زمین نشست که با مساعد شدن شرایط آب و هوایی، زائران به سلامت وارد فرودگاه کرمان شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ