تاریخ و محل برگزاری فینال جام حذفی ۱۴۰۱

0

زمان و تاریخ و محل برگزاری فینال جام حذفی ۱۴۰۱

آخرین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی، امشب در استادیوم آزادی تهران برگزار شد و در نهایت نساجی توانست به لطف تک گل حامد شیری از روی نقطه پنالتی به دیدار پایانی این پیکارها راه پیدا کند.

شب گذشته نیز آلومینیوم با نتیجه مشابهی از سد تیم خلیج فارس ماهشهر عبور کرده بود تا در غیاب بزرگان فوتبال ایران، این تیم‌های شهرستانی نساجی و آلومینیوم باشند که با صعود به دیدار پایانی، برگزار کننده مسابقه فینال باشند.

پس از حذف استقلال و پرسپولیس از این پیکارها، چند شهر و استادیوم به‌عنوان نامزدهای کسب میزبانی دیدار فینال در رسانه‌ها مطرح شد.

پنج ورزشگاه آزادی، ورزشگاه امام رضا مشهد، ورزشگاه فولاد آرنا اهواز، ورزشگاه یادگار امام تبریز و ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان مکان‌هایی بودند که قرار شد از میان آنها ورزشگاه محل برگزاری فینال تعیین شود.

در نهایت و پس از برگزاری دیدار نیمه نهایی میان نساجی و مس کرمان، فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری دیدار پایانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز خبر داد تا بدین‌صورت جام قهرمانی در این شهر بالای سر تیم برنده برود.

فینال جام حذفی(یادواره آزادسازی خرمشهر) روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز بین دو تیم آلومینیوم اراک و‌ نساجی مازندران برگزار می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ