شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا بانک ملی

0

ورود به سایت و سامانه شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا بانک ملی

شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۹۱/۸/۷ تحت شماره ۴۳۰۹۸۱ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۲۷۷۷۱ در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسیده است.

وب سایت www.bmicc.ir متعلق به شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا بانک ملی است که به منظور ارائه خدمات مربوط به کارت های اعتباری این بانک طراحی شده است. دارندگان این کارت ها برای مشاهده صورتحساب bmicc.ir ، پرداخت اقساط bmicc.ir و … باید در سایت پیشگامان پویا بانک ملی ثبت نام کنند و سپس با ورود به سامانه پیشگامان پویا از قسمت مربوطه هر یک از این خدمات را دریافت نمایند.

کارت های اعتباری خرید بانک ملی به این ترتیب است که شما می توانید با دریافت این کارت ها، از اعتبارشان برای تهیه محصولات و خدمات مورد نیازتان از فروشگاه های مختلف در هر زمانی که دوست داشته باشد، استفاده کنید. البته لازم است برای کنترل حساب تان، نسبت به انجام ثبت نام در سامانه پیشگامان پویا اقدام کنید. شاید فکر کنید که این کارت های اعتباری چه فرقی با سایر خدمات بانکی این چنینی مانند وام های بانکی دارند. شما با دریافت این کارت ها از بانک ملی، اعتباری دریافت می کنید که در هر زمان امکان استفاده از آن برای خرید محصولات مورد نیازتان وجود دارد. اما تا وقتی که از اعتبار این کارت استفاده نکرده باشید، لزومی به پرداخت اقساط آن وجود ندارد.

وام کارت اعتباری بانک ملی کارت اعتباری بانک ملی اخبار بانک ملی ایران

ورود به سامانه پیشگامان پویا bmicc.ir

با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، استفاده از کارت های اعتباری پیشگامان پویا بانک ملی می تواند جهت خرید لوازم مورد نیاز کمک زیادی داشته باشد. اما همان طور که اشاره کردیم، برای استفاده بهینه از این خدمات و کارت های اعتباری لازم است ابتدا نسبت به انجام ثبت نام در سامانه پیشگامان پویا اقدام شود. جهت ثبت نام www.bmicc.ir باید به سایت پیشگامان وارد شده و در ادامه اقدامات لازم نظیر مشاهده صورتحساب www.bmicc.ir و یا پرداخت اقساط وام bmicc را انجام دهید. با توجه به این که بسیاری از افراد جامعه و به خصوص مشتریان بانک ملی تقاضای استفاده از این کارت اعتباری را دارند، باید از نحوه ورود به سامانه مذکور و در نهایت انجام ثبت نام در این سایت اطلاع کافی داشته باشند. در این بخش روش ورود به سامانه پیشگامان پویا بانک ملی را به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد. در نتیجه، به راحتی می توانید به این سایت وارد شده و بعد از انجام ثبت نام، نسبت به کنترل حساب کارت های اعتباری اقدام نمایید.

سایت پیشگامان پویا بانک ملی

شماره تماس و ادرس شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا بانک ملی

تهران خیابان شریعتی بالاتر از هویزه کوچه عمادیان پلاک ۳

کد پستی : ۱۵۵۸۷۳۵۵۱۱

تلفن: ۴۳۴۰۸۰۰۰

دورنگار: ۸۸۵۲۴۳۷۰

خدمات مشتریان: ۴۳۰۸۷

همه شماره ها با پیش شماره ۰۲۱ می باشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ