وقتی آب و هوا روی اعصاب ستاره‌های سرخ‌پوش می‌رود/ من از این شهر متنفرم!

0

وقتی آب و هوا روی اعصاب ستاره‌های سرخ‌پوش می‌رود/ من از این شهر متنفرم!

ساتین –

اگر تعداد ستاره‌هایی که از زندگی در شهر منچستر متنفر هستند بالا برود، اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، کار سختی برای متقاعد کردن بازیکنان جدید برای آمدن به این تیم خواهد داشت. این مربی هلندی تابستان امسال به باشگاه می‌پیوندد، و فوراً تصمیم به تغییر شکل تیم با ورودی‌های جدید می‌گیرد.

اما او باید به خاطر داشته باشد که برخی ممکن است زندگی در منچستر یا مناطق اطراف آن را نپذیرند. برخی مطمئناً از آب و هوای بارانی لذت نخواهند برد، به طوری که فرنکی دی‌یونگ در انتقال به اولدترافورد شک داشت زیرا از آب و هوای آن خوشش نمی‌آید.

کریستیانو رونالدو

فوق‌ستاره پرتغالی نمی‌تواند خیلی از منچستر بدش بیاید، چرا که دو بار در این شهر زندگی کرده است. اما زمانی که برای اولین بار وارد بریتانیا شد، نارضایتی خود را از آب و هوا در مقایسه با پرتغال آفتابی ابراز کرد. او در سال ۲۰۰۶ گفت: «من دوست دارم برای منچستر بازی کنم.  تحمل این آب و هوا برای من بسیار سخت است زیرا دائم برف و باران می‌بارد. در مقایسه با پرتغال، جایی که شما هر روز خورشید را می‌بینید، سخت است. اما باشگاه بزرگ است و من برای ماندن در اینجا بسیار خوشحالم.»

آنتونی مارسیال

برای ستاره فرانسوی مارسیال، این غذاهای انگلیسی بود که چندان علاقه او را به خود جلب نکرد. اما وقتی از او پرسیدند چه چیزی را در منچستر دوست ندارد، گفت: «آب و هوای منچستر، آشپزی در زمان خستگی و غذاهای انگلیسی.» و چه چیزی را دوست داشت؟ «فوتبال. به نظر ساده می‌رسد، اما همیشه همینطور بوده است. من نمی‌توانم بدون بازی زندگی کنم.»

کارلوس تِوس

توس اسطوره آرژانتینی، اعتراف کرد که با وجود حضور در هر دو باشگاه منچستر، هرگز در مورد شمال غرب مطمئن نبوده است. او میگفت که جایی برای او در این شهر بی در و پیکر وجود ندارد. او در تلویزیون آرژانتین گفت: «در منچستر کاری برای انجام دادن وجود ندارد. آب و هوا، همه چیز. هیچ‌چیز ندارد و مشکل این است که من هنوز زبان انگلیسی‌ام خیلی ضعیف است. قراردادم که تمام بشود هرگز به منچستر بازنخواهم گشت، نه در تعطیلات. نه برای هیچ چیز.»

نمانیا ویدیچ

هرگز فکر نمی‌کردیم که نمانیا ویدیچ، مدافع میانی سرسخت و سازش ناپذیر، نگران بارش باران باشد. اما حتی این بازیکن صربستانی که از اسپارتاک مسکو می‌آمد نیز مطمئن نبود. او در سال ۲۰۱۶ به مجله فورفورتو گفت: «در ابتدا با آب و هوا دست و پنجه نرم می‌کردم. مسکو در زمستان سرد است، اما شما باران ندارید، آفتاب دارید. تنها چیزی که با آن مشکل داشتم آب و هوا بود. من واقعاً از منچستر، زندگی اجتماعی و مردم آن لذت بردم.»

آنخل دی‌ماریا

خانه‌های چشایر مطمئنا اینقدر بد نیستند؟ آنخل دی‌ماریا اینطور فکر می‌کرد، او پس از امضای قرارداد با یونایتد از شرایط زندگی خود متنفر بود. گفت: «وحشتناک بود! همه چیز وحشتناک بود، ما به خانه رفتیم و گفتیم، بچه‌ها بعداً می‌بینیمتان. وقتی رفتیم، به او گفتم: به هر کشوری برو به جز انگلیس!»

خوان سباستین ورون

ورون، هافبک آرژانتینی هم برای منچستریونایتد و هم برای چلسی بازی می‌کرد، اما اعتراف کرد که هرگز در این کشور خوشحال نبوده است. او در سال ۲۰۱۰ گفت: «من هرگز در انگلیس خوشحال نبودم و اقامتم در آنجا باعث شد تمایلم برای ادامه بازی را زیر سؤال ببرم.» او افزود: «انگلیس لیگ برتر تماشایی دارد، اما فقط همین! آنها به اندازه کافی تمرین نمی‌کنند و در منچستریونایتد تمرینات گرم کردن درست و حسابی وجود نداشت.» اکنون اما نمی‌توانیم باور کنیم که سرالکس فرگوسن هرگز در تمرینات به بازیکنان فشار وارد نکرده است.
 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ