انتخاب سخت برای هافبک سرشناس/ سه پیشنهاد بزرگ رو میز ستاره

0

انتخاب سخت برای هافبک سرشناس/ سه پیشنهاد بزرگ رو میز ستاره

طبق گزارش‌ها، پل پوگبا از یوونتوس، رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاداتی دریافت کرده است و در حال بررسی آن‌ها در تعطیلات است تا تصمیم نهایی خودش را بگیرد.

دومین دوره حضور پوگبا در منچستریونایتد، در پایان ماه جاری به اتمام می‌رسد و طرفین قصد ندارند تا به همکاری‌شان ادامه دهند. جدایی این بازیکن چند روز قبل رسمی شد و ستاره فرانسوی با مدیر برنامه‌هایش در حال بررسی پیشنهادات هستند تا بهترین تصمیم را بگیرند و مقصد بعدی را انتخاب کنند.

با این حال «اسکای اسپورتس» مدعی است که پوگبا از یوونتوس، رئال مادرید و پاری سن‌ژرمن پیشنهاداتی دریافت کرده اما تصمیم نهایی خودش را نگرفته است. پوگبا تصمیم گرفته تیم بعدی خود را بر اساس پروژه و برنامه آن باشگاه انتخاب کند زیرا از حضور در منچستریونایتد درس گرفته و به این درک رسیده که برای رسیدن به جوایز فردی و تیمی، پول نه بلکه برنامه مهم‌تر است.

رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که یوونتوس شانس زیادی نسبت به رقبأ دارد و ممکن پوگبا تصمیم بگیرد تا راهی تورین شود. البته خود این بازیکن پس از موفقیت‌های اخیر رئال‌مادرید، وسوسه شده و می‌خواهد راهی مادرید شود و زیر نظر کارلو آنچلوتی به فوتبالش ادامه دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ