دانلود سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱ با جواب (دفترچه)

1

دانلود سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱ با جواب و پاسخنامه سنجش

ازمون کنکور تجربی ۱۴۰۱
دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱
تعداد سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱
سوالات کنکور اتجربی ۱۴۰۱ سایت سنجش
دفترچه عمومی
کنکور تجربی ۱۴۰۱
دانلود سوالات عمومی کنکور تجربی ۱۴۰۱

کلید کنکور تجربی ۱۴۰۱ خارج
پس از برگزاری کنکور تجربی، تقریبا اعلام نتایج اولیه یک ماه زمان می برد. طی این فاصله حاضرین در جلسه آزمون می توانند اقدام به بررسی سوالات کنکور تجربی و پاسخنامه آن ها نمایند.  متقاضیان می توانند با استفاده از این سوالات و تطابق پاسخنامه آن با پاسخ هایی که خود داده اند، درصد هر کدام از سرفصل های امتحانی تجربی را به دست آوردند.

پس از اینکه داوطلبان کنکور تجربی توانستند با مشخص کردن تعداد سوالات درست، غلط و نزده در هر درس، به درصد های درستی برسند؛ حالا کافی است آن ها را با کارنامه واقعی آخرین نفرات قبول شده در رشته های پزشکی و پیراپزشکی سال های گذشته، مطابقت دهند تا متوجه شوند تا چه اندازه برای تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود، شانس قبولی دارند.

کنکور تجربی دفترچه کنکور تجربی دانلود سوالات کنکور تجربی پاسخنامه سوالات کنکور تجربی

دانلود سوالات کنکور تجربی با پاسخنامه ۱۴۰۱

شرکت کنندگان در جلسه کنکور تجربی به دلیل استرس و نگرانی که از نتیجه دارند، مایل هستند بلافاصله پس از اتمام برگزاری آزمون درصد دروس خود را محاسبه کنند تا متوجه شوند آیا بر اساس آن ها می توانند در رشته های پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند.

برگزاری آزمون سراسری بر عهده سازمان سنجش است که یک ساعت پس از به پایان رسیدن مهلت در نظر گرفته شده برای برگزاری این آزمون، اقدام به منتشر کردن دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور سراسری تجربی می نماید. پاسخنامه آن نیز چند روز بعد از طریق سایت سنجش قابل دریافت است.

دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱
سوالات داخل کشور سوالات خارج از کشور
سوالات عمومی سوالات عمومی
دفترچه شماره دو

دفترچه شماره سه

دفترچه اختصاصی بهیاری

سوالات اختصاصی
سوالات معارف اقلیت ‌های دینی و زبان ‌های خارجی غیرانگلیسی سوالات معارف اقلیت ‌های دینی و زبان ‌های خارجی غیرانگلیسی

 

اگر از دسته شرکت کنندگان در جلسه کنکور تجربی نیستید و مایل به شرکت در این آزمون در سال های آینده می باشید، فراموش نکنید که رقابت برای رسیدن به هر کدام از کد رشته محل های ارائه شده در این زیرگروه به خصوص رشته های گروه پزشکی بسیار بالا می باشد. بنابراین شما باید آمادگی کافی برای شرکت در جلسه آزمون تجربی را داشته باشید. توصیه می کنیم حتما اقدام به دریافت سوالات کنکور تجربی و پاسخنامه آن نمایید تا بتوانید سبک و نحوه طراحی سوالات را تحلیل کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

سوالات کنکور سراسری تجربی در قالب دو دفترچه اختصاصی و عمومی در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. دفترچه عمومی این آزمون شامل دروس ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان خارجی و دفترچه اختصاصی آن شامل سوالات زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی می باشد که هر کدام دارای ضرایب متفاوتی است.

لینک دانلود پاسخنامه کنکور تجربی ۱۴۰۱

ملاک و معیار تعیین تعداد سوالات درست، تعداد سوالات غلط و نزده شما در کنکور سراسری تجربی، پاسخنامه ای است که سایت سنجش چند روز پس از برگزاری این آزمون منتشر می کند. در واقع زمانی به درصد دروس واقعی خود خواهید رسید که این پاسخنامه را مبنای خود قرار دهید. در ادامه لینک دانلود پاسخنامه کنکور سراسری تجربی در داخل و خارج از کشور را برایتان قرار داده ایم:

کلید اولیه سؤالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱(داخل کشور) ، از ساعت ۲۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ و کلید اولیه سؤالات (خارج از کشور)، روز چهارشنبه  مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵  از طریق همین سایت قابل دریافت می‌باشد.

کلید سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱
(به محض انتشار در این قسمت بارگزاری خواهد شد)
پاسخنامه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱
پاسخنامه کنکور تجربی ۱۴۰۱ داخل کشور
پاسخنامه کنکور تجربی ۱۴۰۱ خارج کشور

 

دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۰ نظام جدید

 

دانلود سوالات عمومی کنکور تجربی ۱۴۰۰ نظام جدید

 

دانلود سوالات اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۰ نظام جدید

 

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مبینا می گوید

    باسلام
    پاسخ تشریحی سوالات زیست شناسی کنکور ۱۴۰۱ با توضیح کامل و تصاویر و شماره صفحات کتاب از استاد آقامحمدی
    https://dl.darsyad.ir/darsyad/up/pasokh_tashrihi_zist1401.pdf