ارمیتاژ در کجاست

0

ارمیتاژ در کجاست موزه ارمیتاژ در کدام کشور و کدام شهر قرار دارد

موزه اِرمیتاژ، آرمیتاژ یا هِرمیتاژ Hermitage Museum واقع در سن پترزبورگ روسیه، با ۳ میلیون اثر هنری (که البته همه به‌طور هم‌زمان نمایش داده نمی‌شوند)، یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان و از قدیمی‌ترین نگارخانه‌های هنری و موزه‌های تاریخ و فرهنگ بشری در جهان است.

مجموعهٔ عظیم ارمیتاژ در چهار بنا به نمایش گذاشته شده‌است. بنای اصلی، کاخ زمستانی نام دارد و در گذشته محل سکونت رسمی تزارهای روسیه بوده‌است. موزهٔ ارمیتاژ شعبه‌هایی بین‌المللی در آمستردام، لندن و لاس وگاس نیز دارد. از جمله هنرمندانی که آثارشان نقاط قوت مجموعهٔ هنر غرب در موزهٔ ارمیتاژ هستند، می‌توان به میکل‌آنژ، لئوناردو دا وینچی، پیتر پل روبنس، آنتونی فان دیک، رامبرانت، آگوست رودن، کلود مونه، پل سزان، ونسان ون گوگ، پل گوگن و پابلو پیکاسو اشاره کرد.

موزه ارمیتاژ سن پترزبورگ جاهای دیدنی سن پترزبورگ برج ارمیتاژ

البته این موزه مجموعه آثار متعددی دارد که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به نشان‌ها، لباس‌ها و جواهرات سلطنتی، مجموعهٔ متنوعی از جواهرات ساختهٔ فابرژه و بزرگترین کلکسیون موجود در جهان از طلای باستانی متعلق به اروپای شرقی و آسیای غربی اشاره کرد.

***

برج آرمیتاژ گلشن در کجاست(مرکز خرید آرمیتاژ گلشن)

برج آرمیتاژ در مشهد محدوده بلوار وکیل آباد قرار دارد. این برج در تقاطع برخی از شناخته‌شده‌ترین خیابان های مشهد، یعنی خیابان هفت‌تیر مشهد و خیابان گلشن واقع شده است. دسترسی به این برج بسیار ساده است و می‌توانید از طریق وسیله نقلیه شخصی یا وسایل نقلیه عمومی خودتان را به آن برسانید. همچنین لازم ‌به‌ ذکر است که این محدوده فاقد ترافیک‌های سنگین و همچنین طرح ترافیک است.

موزه ارمیتاژ سن پترزبورگ جاهای دیدنی سن پترزبورگ برج ارمیتاژ

برج آرمیتاژ مشهد با ۳۴ طبقه، بلند‌ترین برج در شمال شرق ایران و خراسان رضوی به حساب می‌آید. زمانی که در خیابان هفت‌تیر قدم بزنید، خواهید دید که این برج یک سروگردن از تمامی ساختمان‌های دیگر این خیابان بلند‌تر است. از طبقه منفی یک تا طبقه سوم برج آرمیتاژ، به بخش تجاری اختصاص داده شده است که از مهم‌ترین مراکز خرید مشهد را در خود جای می‌دهد. این برج مرتفع‌ترین و البته لوکس‌ترین برج در تمام مشهد به شمار می‌آید. از این رو باید انتظار حضور برندهای معتبر روز دنیا را در بخش تجاری این برج داشته باشید. در این ۴ طبقه، فروشگاه‌های مختلفی در اصناف پوشاک، جواهرات، ساعت، ادکلن، محصولات چرم، کتاب‌فروشی، لوازم‌خانگی و غیره به چشم می‌خورند. در ادامه شما را با تقسیم‌بندی طبقات بخش تجاری این برج بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ