روغن موتوسل ساخت کجاست

0

روغن موتوسل ساخت کجاست

روغن موتور موتوسل خوب است؟
سایت شرکت روغن موتور موتوسل
محصولات موتوسل

موتوسل جزء برندهای برتر تولید روغن موتور دیزلی و سواری در ایران است که در عرصه تولید روغن موتور خودروهای دیزلی از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالا قرار دارد .

رضا روغنی، مدیرعامل شرکت موتوسل با اشاره به اینکه محصولات جدید این شرکت شامل انواع فیلترهای هوا هستند، گفت: موتوسل تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا فیلترهای هوای جدید را برای انواع خودروها تولید و به بازار عرضه کند تا سهم قابل توجهی در کاهش آلودگی هوای شهرها داشته باشد. او با بیان اینکه این محصولات جدید برای ۱۹ مدل خودروی غالب در کشورمان تولید شده‌اند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، تا نیمه نخست سال آینده، فیلترهای هوای موتوسل را برای ۹۰ خودروی موجود در بازار کشور تولید خواهیم کرد.

شرکت های تولید کننده روغن موتور روغن موتوسل روغن موتور رضا روغنی کیست

مدیرعامل شرکت موتوسل در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه این شرکت تنها برندی است که در کنار انواع روغن‌موتور، فیلتر هوای مورد نیاز خودروها را نیز عرضه می‌کند، تصریح کرد: از جمله مزیت‌های این فیلترهای هوا می‌توان به استفاده از کاغذهای مرغوب و غیرقابل مقایسه با نمونه‌های مشابه و افزایش امنیت برای جلوگیری از جعل یا تولید زیرزمینی اشاره کرد؛ چرا که بر روی کاغذهای به کار رفته در این محصول، عنوان و نشان تجاری موتوسل درج شده و هیچ تولید کننده زیرزمینی نمی‌تواند از این تکنولوژی استفاده کند.

رضا روغنی درباره اهداف و فعالیت‌های موتوسل افزود: این شرکت با تولید و بسته‌بندی روغن‌های موتور خودروهای دیزلی و سواری فعالیت‌های خود را آغاز کرد و امروزه خود را به مجموعه‌ای پیشرو در عرضه محصولاتی کیفی، متناسب با استانداردهای جهانی ارائه‌شده از سوی کمپانی‌های بزرگ خودروسازی جهان تبدیل کرده است که استانداردهای آسیای، آمریکایی و اروپایی دریافت شده دلیل این مدعا به شمار می‌رود.

شرکت های تولید کننده روغن موتور روغن موتوسل روغن موتور رضا روغنی کیست

سوابق رضا روغنی

مدیر Erp پالایشگاه اصفهان

مدیر عامل روغن موتور موتوسل

مدیر عامل فروشگاه اینترنتی عموسبزی فروش

فارغ التحصیل سال ۸۱ رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان

آدرس سایت شرکت مهرتاش سپاهان

https://mehrtashco.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ