فهرستی از بهترین فست فودهای مشهد

0

مشهد شهری زیارتی، سیاحتی و گردشی در ایران که پایتخت مذهبی ایران به شمار می رود، این شهر با وجود متبرک مرقد امام رضا ع یکی از مقاصد سفر برای گردشگران داخلی و خارجی می باشد، از این رو این شهر ازبهترین امکانات رفاهی و تفریحی نسبت به دیگر شهرهای ایران برخوردار می باشد، داشتن بهترین هتل های لوکس ۵ ستاره، بهترین رستوران ها جذاب ترین پارک های تفریحی، داشتن سرویس های بهداشتی در تمام نقاط شهر، مراکز خرید متعدد تجاری، مراکز تفریحی، جاذبه های طبیعی بسیار زیاد در داخل و اطراف مشهد،  امکانات امدادی در هر نقطه از شهر، مراکز راهنمای زائر و امکاناتی دیگر برای رفاه حال مسافرین که این شهر را به توریستی ترین و یکی از قطب های گردشگری مبدل ساخته است. در این مقاله آس چارتر به معرفی چند مورد از بهترین فست فود های مشهد می پرازد، همراه ما باشید. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تا با کمترین وقت و هزینه به راحتی بلیط لحظه آخری خود را تهیه نمایید.

 

معرفی بهترین فست فودهای مشهد

همانطور که در بالا گفتیم مشهد با داشتن جاذبه های تاریخی و زیارتی وسیاحتی یکی از شلوغ ترین شهرها در ایران می باشد، که گردشگران و مسافران زیادی هرساله به این شهر سفرمی کنند، یکی از بهترین جذابیت ها در سفر رفتن به رستوران و فست فود یا سفره خانه در آن شهر برای خوردن غذایی خوشمزه و استراحت می باشند. مشهد هم این شهرشلوغ پر مسافر و پرگردشگر قطعا از داشتن بهترین رستوران ها و فست فودها برخوردار می باشد، که از رفتن به آنها پشیمان نخواهید شد و لذت سفرتان را چند برابر می کند. که در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین فست فودها در مشهد می پردازیم تا در سفرتان به مشهد به راحتی به فست فود مورد علاقه تان بروید.

 

فست فود عطاویچ مشهد

فست فودی معروف که اکثرا با نام آن آشنا هستید عطاویچ فست فودی در مشهد می باشد که شعبات مختلفی در تمام شهرهای ایران و همچنین در ترکیه دارد، این فست فودی از سال ۱۳۸۰فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت توانسته یکی از بهترین و معروف ترین فست فودها در ایران و ترکیه محسوب شود، غذاهای این رستوران در سه دسته معمولی، اکونومی و غول می باشد، انواع برگرهای گوشت و مرغ و هات داگ های خوشمزه، انواع ساندویچ هایی نظیر: ساندویچ ژوهانسبورگ، عطا ساندویچ و عطا هات داگ، تکه مرغ های سوخاری در منوی این فست فود عطاویچ می باشد، همچنین انواع پیتزا در این فست فود به شکل پنجره ای در اندازه های اسمال، مدیوم و لارج نیز وجو دارد. جالب است بدانید از این فست فود شما می توانید غذاهای نیمه آماده نیز تهیه کنید و خودتان در منزل بپزید و میل نمایید.

آدرس فست فود عطاویچ: مشهد، بلوار صیادشیرازی، بین صیاد ۲۰ و ۲۲

شماره تماس فست فود عطاویچ مشهد: ۰۵۱۳۸۶۵۸۱۸۳

فست فودهای مشهد

فست فود پیتزا شب

فست فودی قدیمی در احمدآباد مشهد که طرفداران زیادی دارد، فست فود پیتزا شب از انواع غذاهای متنوع و با کیفیت برخوردار می باشد، در این فست فود شما می توانید مینی پیتزا، پیتزا یک نفره و دونفره نیز سفارش دهید. پیتزاهای این فست فود بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد از این رو مشتریان زیادی برای خوردن یک پیتزای خوشمزه به این فست فود مراچعه می کنند، در منوی این فست فودی انواع ساندویچ، انواع برگر و هات داگ با قارچ و پنیر نیز سرو می شود این فست فودی تا نیمه های شب باز می باشد و در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. جالب است بدانید برگرهای این فست فود دست ساز می باشد و موادی با کیفیت خوب تهیه شده است و بسیار خوش طعم و خوشمزه است به شما پیشنهاد می کنیم، برگرها فست فود پیتزا شب را حتما امتحان کنید.

آدرس فست فود پیتزا شب: مشهد، احمدآباد، خیابان کلاهدوز، بلوار احمدآباد

شماره تماس فست فود پیتزا شب: ۰۵۱۳۸۴۱۹۶۵۱

 

 

فست فود فکتوری

اگر به دنبال فضایی جذاب با دکوراسیون عالی و شیک می گردید فست فود فکتوری را به شما پیشنهاد می کنیم ای ن فست فودی یکی از محبوب ترین فست فودهای مشهد می باشد که مشتریان زیادی را جذب خود کرده است، انواع غذاهای بین المللی و دریایی با بهترین کیفیت در فست فود فکتوری می توانید نوش جان کنید. در منوی این فست فودغذاهایی مانند: میگوسوخاری، استیک ماهی، فیله میمنیون، لم چاپس، ریپو، پاستا آلفردو، پاستا پستو… وجود دارد، جالب است بدانید اگر در مورد هرغذایی که برایتان آشنا نبود . سوالی داشتید، می توانید توضیحاتی را در مورد آن غذا در منو که در کنار نام غذا نوشته شده است، مطالعه بفرمایید.

آدرس فست فود فکتوری: مشهد، بلوار خیام، خیابان خیام ۱۱، کوچه هوشیار

شمار تماس فست فود فکتوری: ۰۵۱۳۷۶۶۶۷۹۳

 

فست فودهای مشهد

فست فود ایتالیایی باغ زیتون

لازانیای سوخاری، انواع پیتزای خوشمزه با طعم های متفاوت، انواع استیک های لذیذو پوره سیب زمینی غذایی محبوب که در فست فود ایتالیایی باغ زیتون می توانید سفارش دهید، این فست فود یکی از محبوب ترین ها در مشهد می باشد که دو شعبه دارد، و انواع غذاهای دیگر نیز در منوی این فست فود وجود دارد، این فست فود شامل دو فضای باز و بسته شیک و لوکس می باشد که می توانید به انتخاب خود میز خود را برای صرف یک غذای خوشمزه انتخاب کنید، همچنین این فست فود بهترین سرآشپزها و بهترین پرسنل کاربلد و خوش برخوردی دارد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما شیراز مشهد در شهر مشهد می باشد.

 

 

آدرس شعبه یک فست فود ایتالیایی باغ زیتون: مشهد، بلوار سجاد، بهارستان ۳/۱۰

آدرس شعبه دوم: هاشمیه ۱۰، بین فرشته ۳ و۵

شماره تماس فست فود ایتالیایی باغ زیتون: ۰۵۱۳۸۸۲۴۸۴۸

 

فست فود بزرگمهر

اگر علاقه مند به کنتاکی های خوشمزه و با کیفیت هستید فست فود بزرگمهر یکی از بهترین فست فودهایی است که می توانیم شما را دعوت به خوردن کنتاکی لذیذ به همراه سیب زمینی سرخ کرده و ترد و قارچ سوخاری کنیم. این فست فودی یکی از محبوب ترین فست فودی ها در مشهد می باشد که انواع غذاهای باکیفیت و متنوع را می توانید سفارش دهید و نوش جان کنید. در ضمن قیمت غذاهای این فست فود مناسب می باشد و پرسنل این مجموعه نیز بسیار کاربلئد و خوش برخورد می باشند.

آدرس فست فود بزرگمهر: مشهد، بلوار ملک اباد، ابتدای خیابان بزرگمهر جنوبی

شمارتماس فست فود بزرگمهر: ۰۵۱۳۷۶۳۸۵۵۵

 

فست فودهای مشهد

فست فود چیلی چیز

چیلی چیز یکی از فست فودهایی در مشهد می باشد که بهترین برگر ها را دارد،  طرفداران زیادی برای خوردن برگرهای خوشمزه به این فست فود مراجعه می کنند، به همین دلیل این فست فود یکی از محبوب ترین فست فودی ها در مشهد محسوب می شود. همچنین در منوی این فست فودی شما می توانید استیک، پاستا، انواع ساندویچ و انواع پیش غذا نیز سفارش دهید.

آدرس فست فود چیلی چیز: مشهد، بلوار وکیل آباد، هفت تیر۶

شماره تماس فست فود چیلی چیز: ۰۵۱۳۸۶۶۶۰۰۰

 

فست فود ایتالیایی برگو

خوردن یک پیتزای خوشمزه در مکانی دنج و فضایی آرام با دکوراسیونی شیک و لوکس یکی از بهترین و جذاب ترین و شاید رویایی ترین لحظات برای هرفردی می تواند باشد، فست فود ایتالیایی برگو از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است ودر این مدت کم توانسته یکی از بهترین و محبوب ترین فست فودها در مشهد باشد و مشتریان زیادی را جذب خود کند، در این فست فود انواع غذاهای ایتالیایی، انواع پاستا و انواع پیتزا با بهترین کیفیت سرو می شود، همچنین نیرو و پرسنل این فست فود خیلی خوش برخورد و کاربلد می باشند.

آدرس فست فود ایتالیایی برگو: مشهد، بلوار وکیل آباد، بین هنرستان و هاشمیه، نرسیده به سامانیه

شماره تماس فست فود ایتالیایی برگو: ۰۵۱۳۸۷۰۴۴۰۴

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ