مهرداد غفارزاده کیست +بیوگرافی و فیلمها

0

مهرداد غفارزاده کیست و اصالتا اهل کجاست

مهرداد غفار زاده Mehrdad Ghafarzadeh متولد ۱۳۴۵ نویسنده و کارگردان اهل اردبیل است. او فعالت خود را از سال ۱۳۵۹ با نوشتن داستان های کوتاه همراه با «بچه های مسجد جواد الائمه» شروع کرد. در سال ۱۳۶۳ وارد حوزه هنری شد و در واحد ادبیات آن حوزه، با گروه «بچه های مسجد» و «گاهنامه داستان» همکاری داشت.او کارگردانی فیلم سینمایی گیرنده را برعهده داشته است.

همسر مهرداد غفارزاده مهرداد غفارزاده فرزانه پورگلی کیست سریال آهوی من مارال خانواده دانیال غفازاده بیوگرافی مهرداد غفارزاده بیوگرافی دانیال غفازاده

بیوگرافی و زندگینامه مهرداد غفارزاده

مهرداد غفارزاده کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهرداد غفارزاده می‌توان به کارگردانی فیلم دریا و ماهی پرنده، فیلم گیرنده و فیلم عکس برابر اصل اشاره کرد.

مهرداد غفارزاده کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۸۷ در فیلم عکس برابر اصل به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دریا و ماهی پرنده، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهرداد غفارزاده محسوب می‌شود.

مهرداد غفارزاده در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مهرداد غفارزاده در این سال، فعالیت در فیلم دریا و ماهی پرنده به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهرداد غفارزاده فعالیت در فیلم دریا و ماهی پرنده بوده است. مهرداد غفارزاده سال ۱۳۹۳ فیلم دریا و ماهی پرنده را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از مهرداد غفارزاده نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم دریا و ماهی پرنده و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. مهرداد غفارزاده توانست با فعالیت در فیلم دریا و ماهی پرنده تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نادر فلاح، امیرحسین رستمی، محمد رحمانی و همایون ارشادی توانست سطح کاری او را متحول کند.

مهرداد غفارزاده علاوه‌بر فیلم دریا و ماهی پرنده، سال ۱۳۹۰ فیلم گیرنده را کارگردانی کرده است. مهرداد غفارزاده این‌بار با هنرمندانی چون سعید راد، پردیس افکاری، چکامه چمن‌ماه و محمدرضا شریفی‌نیا همکاری داشت.

همسر مهرداد غفارزاده مهرداد غفارزاده فرزانه پورگلی کیست سریال آهوی من مارال خانواده دانیال غفازاده بیوگرافی مهرداد غفارزاده بیوگرافی دانیال غفازاده

ازدواج و همسر مهرداد غفارزاده

مهرداد غفارزاده با خانم فرزانه پورگلی ازدواج کرد و دانیال غفارزاده از مجریان و بازیگران تلویزیون فرزند اوست.

همسر مهرداد غفارزاده مهرداد غفارزاده فرزانه پورگلی کیست سریال آهوی من مارال خانواده دانیال غفازاده بیوگرافی مهرداد غفارزاده بیوگرافی دانیال غفازاده

مهرداد غفارزاده و آهوی من مارال

مهرداد غفارزاده در اینستاگرامش نوشت:

در این مدت دوستان بسیاری در خصوص سریال ” آهوی من مارال ” سئوال کردند و از سرنوشت این سریال پرسیده اند . سریال ” آهوی من مارال ” به صورت موقت ، متوقف شده است و به زودی مراحل ساخت مابقی آن نهایی خواهد شد و قطعا سریال پخش خواهد شد .همچنین شکایت کیفری علیه سارقین در حال پیگیری است و چیزی تمام نشده است .

شکایت کیفری از آقایان عفیفه و فتحی در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کردیم و همچنین در دیوان عدالت اداری از مسئولین وقت صدور مجوز ساخت و پخش نمایش خانگی وزارت ارشاد اسلامی و ساترا ، بابت تخلف و مسئولین وقت پیگیر هستیم و موضوع به کارشناسی رفته و کارشناس محترم نیز نظر خودش را اعلام کرده وما منتظر نظر بازپرس پرونده هستیم.

آقای خندق آبادی بعنوان سرمایه گذار و تهیه کننده پروژه هم بابت خسارتی که متحمل شده، پیگیرند.🎬📽🎞🎥

آدرس پیج اینستاگرام مهرداد غفارزاده

mehrdad.ghafarzadeh

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ