خرید بسته اینترنت یکساله ایرانسل

0

خرید بسته اینترنت یکساله ایرانسل اعتباری ۱۴۰۱

خرید بسته اینترنت یکساله ایرانسل ، کد خرید بسته اینترنت یک ساله ایرانسل ، نحوه خرید بسته اینترنت یکساله ایرانسل ، خرید بسته ی اینترنت یکساله ایرانسل

۱۵ گیگابایت اینترنت  ۱۲۰ روزه

۶۲,۰۰۰ تومان

خرید با کد دستوری *۵۵۵*۵*۴#
و سپس شماره گیری عدد ۶

خرید‌آنلاین بسته‌های اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE)

۸۰ گیگابایت  ۳۶۵ روزه

۱۴۰,۰۰۰ تومان

۱۶۰ گیگابایت  ۳۶۵ روزه

۲۴۰,۰۰۰ تومان

۲۶۰ گیگابایت  ۳۶۵ روزه

۳۷۰,۰۰۰ تومان

۳۶۰ گیگابایت  ۳۶۵ روزه

۴۹۹,۰۰۰ تومان

کد تائیدیه سازمان تنظیم مقررات: ۵۲۰۹۲۶

حذف بسته‌های اینترنت ۶ ماهه و یکساله ایرانسل

براساس بررسی‌ها، ۲ اپراتور مسلط کشور (همراه اول و ایرانسل) در اقدامی هماهنگ با یکدیگر اقدام به حذف بسته‌های به‌صرفه برای مردم زده‌اند. بررسی سایت‌های خرید بسته این ۲ اپراتور تلفن همراه نشان می‌دهد که هم‌اکنون بیشترین مدت اعتبار بسته‌های اینترنت همراه ۴ ماه (۱۲۰ روز) است و همه بسته‌های بلندمدت گذشته از جمله بسته‌های شش‌ماهه و یکساله که خرید آن‌ها اینترنت ارزانی در اختیار مردم می‌گذاشت به‌طور کامل حذف شده‌اند. علاوه بر این بسته‌های پرطرفدار و به صرفه کوتاه‌مدت هم حذف و کاربران مجبور به استفاده از بسته‌های گران قیمت‌تری هستند.

کد بسته های اینترنت ایرانسل ارزان کد اینترنت ایرانسل خرید بسته اینترنت ایرانسل برای خودم بسته های ارزان اینترنت ایرانسل بسته اینترنت یکساله ایرانسل

به‌عنوان نمونه بسته پرطرفدار یک ماه اینترنت با ۱۰گیگابایت ترافیک از بسته‌های هر ۲ اپراتور حذف شده و کاربران مجبور به خرید بسته‌های یک‌ماهه با حجم ترافیک پایین‌تری شده‌اند.

کاربران این ۲اپراتور درحالی‌که پیش از این بسته یک‌ماهه با ۱۰گیگابایت ترافیک را می‌توانستند با قیمت ۲۹هزارو۵۰۰تومان بخرند اکنون در بهترین حالت باید بسته یک‌ماهه با حجم ۷گیگابایت را با قیمت ۲۸هزارو۲۰۰تومان بخرند! این مسئله در مورد این بسته افزایش قیمت هر گیگابایت اینترنت بیشتر از ۳۶.۵درصد نشان می‌دهد.

پیش از این هم در تیرماه سال۱۳۹۹ این ۲ اپراتور دست به اقدامی مشابه زده بودند که با شکایت دولت و درنظر گرفتن جریمه‌های سنگین برای آن‌ها از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سرانجام بسته‌های به‌صرفه بار دیگر در دسترس قرار گرفتند.

در آن زمان محمدجواد آذری جهرمی، وزیر وقت ارتباطات اعلام کرده بود که افزایش قیمت اینترنت موبایل با «تبانی» همراه اول و ایرانسل غیرقانونی است و این اپراتور‌ها باید قیمت‌ها را به وضعیت گذشته بازگردانند.

پس از حدود ۴۵روز کش و قوس سرانجام ۲ اپراتور مسلط کشور از اقدام مشترک‌شان برای گران کردن و حذف برخی بسته‌های اینترنت موبایل صرف‌نظر کرده و بسته‌های بلندمدت و به صرفه به اپلیکیشن‌ها و کد‌های ستاره مربع بازگشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ