چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم ایرانسل

0

کد جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت ایرانسل ، کد تعرفه آزاد ایرانسل ، فعال سازی تعرفه آزاد اینترنت ایرانسل ، قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل

چگونه مصرف آزاد اینترنت ایرانسل را غیر فعال کنیم

اگر می خواهید مصرف آزاد اینترنت ایرانسل را قطع کنید و از شر تمام شدن شارژ سیمکارت خود خلاص شوید، با استفاده از کد دستوری #۳*۲*۳*۵۵۵# می‌توانند اینترنت آزاد سیم‌کارت خود را قطع کنند. پس از شماره‌گیری این کد USSD از شما درخواست می‌شود تا با ارسال عدد یک، فعالسازی طرح کنترل مصرف آزاد دیتا را تایید کنید.

سپس پیامی مبنی بر اینکه «درخواست شما برای طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت ثبت و با پیامک فعال می‌شود»، نمایش داده می‌شود. در نهایت نیز پیامکی برایتان ارسال شده که فعالسازی این طرح را تایید می‌کند.

مشترکین این اپراتور با استفاده از «ایرانسل من» نیز می‌توانند جهت غیرفعالسازی مصرف آزاد دیتای گوشی خود اقدام کنند.

کدهای مخفی ایرانسل کد اینترنت ایرانسل اینترنت آزاد ایرانسل

در نسخه وب ایرانسل من گزینه «سایر» و در اپلیکیشن بایستی روی لوگوی ایرانسل زده سپس روی گزینه «پرونده» کلیک کرده و در نهایت گزینه «طرح کنترل مصرف آزاد» را انتخاب کنید.

حال بایستی گزینه فعالسازی طرح کنترل مصرف آزاد را انتخاب کنید. توجه داشته باشید اگر این طرح محدودسازی برای شما فعال باشد، گزینه «غیرفعالسازی» نمایش داده می‌شود و می‌توانید با انتخاب آن دوباره از امکان استفاده از اینترنت بدون بسته را فراهم سازید.

سپس پیامی مبنی بر اینکه «درخواست شما ثبت شد. لطفا تا دریافت پیامک فعالسازی منتظر بمانید.» نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید فعالسازی و غیرفعالسازی طرح کنترل دیتا در ایرانسل محدودیت روزانه داشته و هر روز بیش از یک بار نمی‌توانید آن را قطع یا وصل کنید.

مصرف آزاد اینترنت ایرانسل چیست؟

مصرف آزاد اینترنت یعنی، بدون خرید بسته‌ی تعریف شده از جانب اپراتور، گزینه تبادل دیتا را روشن کرده و از اینترنت استفاده کنید. تحت این شرایط باید برای یک بسته یک گیگا بایتی ۳.۰۰۰ تومانی، حدودا ۲۰ برابر این مبلغ، هزینه کنید. خب مطمئنا این هزینه‌ی چند برابری اصلا بصرفه نیست و باید یکجوری جلوی آن را گرفت. اپراتور ایرانسل برای کنترل مصرف آزاد اینترنت، روش‌ ساده‌ای را تعریف کرده است که می‌توان مصرف خودکار اینترنت آزاد را بعد از اتمام بسته، قطع کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ