معرفی مرتضی جعفرزاده از خوانندگان توانمند کشورمان

0

مرتضی جعفرزاده کرمانجی یکی از خوانندگان شناخته شده کشورمان است که در زمینه موسیقی آثار هنری زیبایی را ارائه کرده است. این خواننده جوان در سال ۱۳۶۳ به دنیا آمده و علاوه بر خوانندگی در زمینه ترانه سرایی نیز فعالیت می‌کند.

مرتضی جعفرزاده

بیوگرافی مرتضی جعفرزاده

مرتضی جعفرزاده در شهرستان شیروان و در یک خانواده هنری به دنیا آمده است. تا سن ۲۰ سالگی مشغول تحصیل بود و در زمینه موسیقی فعالیتی نداشت. بعد از آن وقتی که مدرک فوق دیپلم خود را گرفت، شروع به یادگیری دوتار کرد. مرتضی جعفرزاده با تلاش فراوان و با توجه به علاقه و استعدادی که در این زمینه داشت، رفته رفته وارد دنیای موسیقی و خوانندگی شد.

بهتر است بدانید که خانواده مرتضی نیز در زمینه موسیقی فعال بودند و همین مورد علت علاقمند شدن او به موسیقی شده است. ایشان در ابتدا با زبان مادری خود یعنی گویش کرمانج، فعالیت خود را شروع کرد تا این گویش را زنده نگه داشته و فرهنگ موسیقی آن را ترویج کند.

مرتضی جعفرزاده تمام شعرهایش را خودش می‌نویسد و از هیچکس تقلید نمی‌کند. هنگامی که خواننده‌ای شعر خود را اجرا می‌کند، تاثیر زیادی در مخاطبان ایجاد می‌کند و همین کار یکی از دلایل مطرح شدن مرتضی بوده است.

ایشان نیز مانند پدر و پدربزرگشان که از هنرمندان موسیقی به شمار می‌روند، عاشق دوتار هستند. او علاوه بر خوانندگی، در مجالس عروسی نیز دعوت شده و با گروه خودش محافل عروسی را شاد می‌کند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید آیا مرتضی جعفرزاده ازدواج کرده یا نه؟ در جواب باید بگوییم که از زندگی شخصی و فرزندان او اطلاعاتی در دسترس نیست.

کنسرت‌های مرتضی جعفرزاده

بعد از اینکه آهنگ های مرتضی جعفرزاده در بین مردم منتشر شد، توانست طرفداران زیادی را به دست آورد. این محبوبیت و شهرت باعث شد که مثل سایر خوانندگان، در شهرهای مختلف کنسرت برگزار کند و به صورت زنده به خوانندگی بپردازد.

کنسرت‌های او همواره با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شدند. چرا مردم صدا و سبک او را دوست داشتند و می‌خواستند لحظات زیبایی را تجربه کنند.

مرتضی جعفرزاده

اولین آلبوم مرتضی جعفرزاده

در سال ۱۳۹۱ اولین آلبوم و اثر هنری این خواننده به نام «ولات» منتشر شد. این آلبوم که با تصویر قوچان نمایش داده شده است، با استقبال خوبی همراه شد. با این آلبوم مرتضی توانست شهرت زیادی به دست آورد و شناخته شود. بعد از آن و در سال ۱۳۹۳ دومین آلبوم خود یعنی «مزگین» را به بازار عرضه کرده است.

در سال ۱۳۹۴ نیز آلبوم بعدی خود یعنی «زندانی» را منتشر کرد. اما بهتر است بدانید، آلبومی که توانست محبوبیت مرتضی را دوچندان کند، آلبوم «بریندار» بود. این آلبوم خیلی زود در میان مردم انتشار یافت و تبدیل به محبوب‌ترین آلبوم مرتضی جعفرزاده شد.

کارنامه اهنگ مرتضی جعفرزاده در زمینه خوانندگی بسیار عالی است. او کارها و آثار بسیاری دارد و خیلی‌ها طرفدار او هستند.

مرتضی جعفرزاده در شبکه‌های مجازی

این خواننده خوش صدا همیشه در فضای مجازی فعال است و آثار خود را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کند؛ بنابراین اگر دوست دارید با سبک و آهنگ‌های مرتضی جعفرزاده بیشتر آشنا شوید، می‌توانید به صفحه اینستاگرام او مراجعه کنید و علاوه بر آهنگ‌ها، از برنامه برگزاری کنسرت‌هایش نیز مطلع شوید.

آهنگ‌های مرتضی جعفرزاده

اگر آهنگ‌های ایشان را گوش کرده باشید، متوجه می‌شوید که آهنگ‌های او کاملا احساسی هستند. همچنین بهتر است بدانید که او در ابتدا آثار خود را با گویش کرمانجی می‌خواند و در ادامه با زبان فارسی نیز آهنگ‌های زیادی را خوانده است. از جمله آهنگ‌های مرتضی جعفرزاده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عشق بی رحم
  • سیگار
  • هیچکی نمیفهمه منو لبریز بغضم این روزا
  • من عاشق جوونم غم اومده به جونم
  • رفیق نیمه راه
  • داداشی ۱ و ۲ و ۳
  • آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی
  • تو مثل بارونی من خود مردابم
  • شکستی احساسمو
  • من اون عشق شبگردم نباشی بی تو میمیرم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ