زمان واریز وام ضروری بازنشستگان ۱۴۰۱

0

زمان واریز وام ضروری بازنشستگان ۱۴۰۱

میزان وام ضروری بازنشستگان ۱۵ میلیون تومان است و این وام تنها به بازنشستگانی پرداخت می‌شود که از طریق حساب بانک صادرات حقوق بازنشستگی یا مستمری دریافت می‌کنند.

سود این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است. اقساط این وام هم حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

بر اساس این اولویت‌ها از مجموع ۳۰۰ هزار نفر ثبت‌نام‌کننده برای دریافت وام ضروری بازنشستگان، ۶۰ هزار نفر از لیست حذف شده‌اند و این وام به ۲۴۰ هزار نفر پرداخت می‌شود. اما برای اطلاع از اولویت پرداخت باید به درگاه اعلام شده مراجعه کرد که بر اساس اولویت‌بندی در ۸ مرحله به حساب متقاضیان واریز می‌شود.

اولیت پرداخت وام ضروری بازنشستگان ۱۴۰۱

مرتضایی فرد در ادامه اظهار داشت: پس از حذف این چهار گروه، تمامی متقاضیان باقی مانده بر اساس عواملی چون مجموع مانده وام‌های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) به صورت سراسری اولویت بندی شدند و از میان ۳۰۰ هزار نفر ثبت نام کننده، ۲۴۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت وام شدند که براساس اولویت بندی در ۸ مرحله از مرداد ماه ۱۴۰۱ به حساب حقوقی این عزیزان واریز می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «نتایج و اسامی واجدان شرایط از اول مرداد ماه ۱۴۰۱ در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir قابل مشاهده است، گفت: بازنشستگان می‌توانند با شماره دفتر کل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک صادرات که از آن حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، نتایج اعلامی را مشاهده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ