نقش حمید مظفری در مختارنامه +عکس

0

نقش حمید مظفری در مختارنامه چه بود | بازیگر نقش مسلم بن عوسجه در سریال مختارنامه کیست

حمید مظفری در مختارنامه

حمید مظفری بازیگر نقش مسلم بن عوسجه در سریال “مختارنامه” به خبرنگار خبرگزاری سینمایی ایران گفت: بازی من در این سریال مربوط به ۴ سال گذشته است که در سه سکانس در این بازی کردم البته به دلیل اینکه یکسال و نیم قرار داد در این سریال داشتم به لحاظ ذهنی مدت زیادی ذهن ام را مشغول کرده بود.

مسلم بن عوسجه بیوگرافی حمید مظفری بازیگران سریال مختارنامه

این بازیگر ادامه داد: ادامه نقش و کاراکتر “مسلم بن عاوسجعه” پس از وقوع واقعه کربلا است که بیان دلایلش از ترک کوفه می پردازد و …

وی در ادامه بازی در سریال “مختارنامه”را اولین تجربه کاری اش با داوود میر باقری دانست و گفت: درابتدا نقش های دیگری از جانب میر باقری به من پیشنهاد شد اما به دیل شرایط خاص بدنی که در آن دوره داشتم قادر به بازی آن ها نبودم زیرا نیازمند شرایط فیزکی خاص بود.

وی در ادامه افزود: حاصل کار میر باقری به دلیل نگاه خاص که به وقایع دارد بسیار مردم پسند است و در این اثر سعی شد که برای بازی تمام کاراکتر ها حتی به صورت کوتاه از بازیگران با تجربه استفاده شود و این امر در این مجموعه یک چینش متفاوت از بازیگر است که تاکنون تنها با این وسعت در این مجموعه اتفاق افتاده است.

مسلم بن عوسجه بیوگرافی حمید مظفری بازیگران سریال مختارنامه

مظفری در ادامه از نقش اش در این سریال اظهار رضایت نکرد و ادامه داد: احساس می کنم ظرفیت های من در بازیگری بیش از چیزی بود که در این مجموعه نشان داده شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ