همسر حامد سلطانی کیست +عکس فائزه صفری

3

همسر حامد سلطانی کیست | فائزه صفری کیست | عکس فائزه صفری همسر حامد سلطانی

فائزه صفری همسر حامد سلطانی مجری تلویزیون کیست

متأسفانه بعد از اتفاق دلخراش سانحه تصادف در اتوبان خوروبیابانک اصفهان به طبس، همسر و فرزند آقای حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها فوت کردند.

حامد سلطانی متاهل است و یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی دارد. همسرش فائزه صفری متولد ۱۳۶۸ بود که در حادثه رانندگی به همراه فرزندش درگذشت.

همسر حامد سلطانی فائزه صفری حامد سلطانی

عباس عابدی در توضیحاتش با خبرنگار تسنیم درباره این اتفاق دردناک و دلخرش گفت این سانحه در پی واژگونی خودرو در کیلومتر ۷۰ اتوبان خور و بیابانک به طبس به واقعه پیوسته که شوربختانه بعد از رخ دادن تصادف، دختر کوچک ایشان در همان لحظه و همسر وی در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کردند.

وی افزود: پس از رخداد این سانحه ناگوار آقای سلطانی و همسرشان در ابتدا به بیمارستان آفتاب هشتم خوروبیابانک منتقل می‌شوند که متأسفانه همسر ایشان در این بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند و بعد از آن به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل می‌شوند.

 

در این حادثه که ساعت چهار و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد، همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی در دم جان باختند.

وی گفت: ۲ مصدوم که حامد سلطانی ۳۴ ساله و دختر هشت ساله اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

همسر حامد سلطانی فائزه صفری حامد سلطانی

حامد سلطانی با انتشار این عکس از همسرش نوشت: کجا باید گذارم سر، کجا باید سپارم دل که دلتنگی برای ما سر و سامان نمیخواهد … عـرفه را، قربان و غدیر را، این روزهای تا محرم مانده را، و جمعه را که غمِ غریبِ غروبش دل را مـچاله میکند، همه را واسطه میکنم بلکه در کنار همه‌ی آنچه از آن متنعـمی، یک دعا، یک زیارت، یک فاتـحه، یک صلـ وات و خلاصه یک ذکر بیشتر مهمان شوی! … رحـم‌الله‌من‌نادیٰ‌یاحسین

همسر حامد سلطانی فائزه صفری حامد سلطانی

گریه‌های دردناک حامد سلطانی برای همسرش

در برنامه استعدادیابی مداحی، سعید حدادیان و مجید بنی فاطمه با اشاره به فوت همسر و فرزند حامد سلطانی مجری تلویزیون شروع به روضه‌خوانی کردند.

دانلود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. فاطمه می گوید

    روحشون همیشه شاد باشه..انشالله همیشه سایت بالا سر دختر نصیبتون باشه انشالله..خیلی دوستون دارم.امیدوارم منبعد زندگی شرینی رو تجربه کنین..الهی امین♥️

  2. ناشناس می گوید

    خیلی سخته خدا کمکش کنه

  3. مهرسا اسلامی دوست می گوید

    روحشون شاد خدا رحمتشون کنه جاشون تو بهشت