جزئیات عرضه دو خودرو در بورس

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین– اخیرا طرح عرضه خودرو در بورس کالا در شورای عالی بورس تصویب شد و حالا در عرضه نخست، ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی گروه بهمن، ۲۶ مرداد ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.

جزئیات عرضه دو خودرو در بورس کالا چیست؟

 اخیرا طرح عرضه خودرو در بورس کالا در شورای عالی بورس تصویب شد و حالا در عرضه نخست، ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی گروه بهمن، ۲۶ مرداد ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، ۲۶ مرداد ماه ۳۵۰ دستگاه فیدلیتی و ۲۵۰ دستگاه دیگنیتی متعلق به گروه بهمن موتور راهی تالار صنعتی می‌شود.

براساس اطلاعیه، عرضه ۸۵ دستگاه از این خودرو‌ها فیدلیتی هفت نفره تیپ ۲ مشکی و ۹۰ دستگاه فیدلیتی هفت نفره تیپ ۲ سفید است که با قیمت‌های ۷۷۲ میلیون تومان عرضه خواهند شد.

۸۵ دستگاه فیدلیتی پنج نفره تیپ یک مشکی و ۹۰ دستگاه فیدلیتی پنج نفره تیپ یک سفید نیز به قیمت ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شوند.

۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم مشکی و ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم سفید هر یک به قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شوند.

براساس مشخصات کالای قابل عرضه هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

همچنین خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی‌های مجاز بهمن موتور را مطابق لیست انتخاب کند.

علاوه بر این خریداران ملزم به واریز ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش هستند. همچنین برای فیدلیتی هزینه ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال شامل (مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۱۳۳ میلیون ریال، هزینه هوشمندسازی کارت خودرو به مبلغ ۴۳۵ هزار ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۷ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۲۷ ریال) و برای دیگنیتی هزینه۳۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، هزینه هوشمندسازی کارت خودرو به مبلغ ۴۳۵ هزار ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۷ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۲۷ ریال) باید توسط خریداران به نام شرکت بهمن موتور واریز شود.

پیشتر نیز خودرو کارا متعلق به این خودروسازی در بورس عرضه شده و مورد معامله قرار گرفته بود. در مجموع ۱۳۹ دستگاه کارا تک کابین و دوکابین مورد معامله قرار گرفته بود که ۸۱ دستگاه کارا دو کابین و ۵۸ دستاه کارا تک کابین بود.

جزئیات عرضه دو خودرو در بورس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ