جزئیات گروگانگیری عصر دیروز در شمال تهران از زبان رئیس پلیس پایتخت

0

ساتین نیوز: زن و شوهری که قصد داشتند از دست گشت پلیس فرار کنند وارد خانه‌ای شدند و سه نفر را گروگان گرفتند.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از فرارو، زن و شوهری که هنگام فرار از دست پلیس وارد ساختمانی شده و اعضای یک خانواده را گروگان گرفته بودند، دستگیر شدند. در عملیات دستگیری گروگانگیران به هیچ یک از گروگان ها آسیبی نرسید اما مرد گروگانگیر با شلیک پلیس زخمی شد. این مرد پیش از دستگیری از داخل خانه به سوی ماموران تیراندازی می کرد اما فرمانده پلیس تهران در نهایت خودش بدون اسلحه و جلیقه ضدگلوله وارد ساختمان شد و به مذاکره با مرد مسلح پرداخت.

سردار حسین رحیمی در تشریح این خبر بیان داشت: حدود ساعت پنج عصر امروز درحالی که همکاران کلانتری ۱۶۴ قائم درحال گشت زنی بودند به خودرویی که رفتار خارج از عرف داشت مشکوک شدند و به این خودرو دستور ایست دادند که متاسفانه راننده خودرو به دستور پلیس توجه نکرده و اقدام به فرار و همچنین تیراندازی به سمت پلیس کرد.

سردار رحیمی با اشاره به شلیک متقابل پلیس به سمت خودروی متهمان عنوان داشت: در ادامه این تعقیب و گریز خودروی متهمان وارد منطقه آجودانیه شده و پس از ورود به کوچه ای بن بست وارد یک باب آپارتمان که درش باز بوده شدند. متهمان در ابتدا با یکی از همسایه ها که در راهرو بوده درگیر شدند و در ادامه به طبقه پنجم ساختمان رفته و با شکستن در واحد مسکونی در این طبقه وارد منزل یکی از ساکنین شدند و سه نفر از اهالی این آپارتمان شامل زن، مرد و دختر خانواده را به گروگان گرفتند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه به محض اطلاع از حادثه گروگانگیری سریعا تهمیدات لازم با به کارگیری تیم های نوپو، پلیس آگاهی پلیس پیشگیری عنوان داشت: با توجه به اهمیت موضوع بنده سریع در محل حضور پیدا کرده و از نزدیک فرماندهی و کنترل عملیات را در دست گرفتم.

سردار رحیمی با اشاره به انجام گفتگو و مذاکره با گروگانگیرها عنوان داشت: با استفاده از گروه رهایی گروگان درنهایت عملیات ویژه و برق آسای گروه نوپو انجام و در چند دقیقه گروگانگیرها دستگیر و خلع سلاح و گروگان ها را نجات دادیم.

وی با اشاره به اینکه گروگان ها در کمال صحت وسلامت هستند و هیچگونه آسیبی به آن ها وارد نشده، گفت: گروگانگیرها برای انجام تحقیقات در اختیار پلیس هستند.

سردار رحیمی با اشاره به حضور معاون دادستان تهران سرپرست دادسرای ناحیه یک، بیان داشت: با هماهنگی دستگاه قضا با افرادی که به دنبال به چالش کشیدن امنیت شهر و شهروندان هستند برخورد جدی خواهد شد.

بنا به این گزارش علت فرار متهمان از دست پلیس هنوز مشخص نیست و تحقیقات در این زمینه تازه شروع شده است.

مرد معتاد پدر و مادر خود را با اسید سوزاند!

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ