دفترچه انتخاب رشته زبان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

0

دفترچه انتخاب رشته زبان دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ | دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و آغاز انتخاب رشته ۱۴۰۱، دانشگاه آزاد اقدام به معرفی لیست رشته محل های با آزمون خود که فقط از طریق کنکور سراسری دانشجو می پذیرند، می کند. این لیست به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد یا دفترچه رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد معروف است.

لازم به ذکر است ورود به کلیه رشته محل هایی که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد نباشد، به صورت بدون کنکور صورت می گیرد.

رشته های با آزمون کنکور ریاضی، انسانی، هنر و زبان در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

واحدهای دانشگاه آزاد بر اساس کیفیت آموزشی و همچنین متقاضیانی که دارند، تشخیص می دهند پذیرش در رشته محل هایشان با آزمون باشد یا بدون آزمون. در این میان معمولا دانشگاه های با کیفیت در شهرهای بزرگ رشته محل های خود را فقط به صورت با آزمون ارائه می دهند.

 

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در رشته های گروه آزمایشی ریاضی، انسانی، هنر و زبان نام دانشگاه هایی درج شده که به دلیل تعداد بالای متقاضیان، تنها به شیوه با آزمون دانشجو می گیرند. ولی در هر یک از این رشته ها اگر شما نتوانستید یا نخواستید از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه شوید، می توانید در سایر واحدهای دانشگاه آزاد در همین رشته ها به صورت بدون آزمون تحصیل کنید.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی، هنر و زبان – کنکور ۱۴۰۰

  • نویسنده: دانشگاه آزاد
  • حجم: ۲mg
  • منبع: مرکز سنجش و پذیرش

دانلود فایل

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان ۱۴۰۱

آن دسته از داوطلبانی که در کنکور زبان ۱۴۰۱ شرکت کرده و با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه، غیر روزانه و دانشگاه فرهنگیان شدند، می بایست در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان را دانلود نمایند.

 

این افراد پس از بررسی بخش های مختلف این دفترچه می توانند ۱۵۰ کد رشته محل متناسب با علایق خود انتخاب نمایند. توجه داشته باشید که اولویت بندی انتخاب های داوطلب در این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار می باشد زیرا نرم افزار سازمان سنجش، فرم انتخاب رشته داوطلبان را به ترتیب نمره و رتبه داوطلبان از بالا به پایین بررسی می کند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان ۱۴۰۱ منتشر شد.

 

دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان ۱۴۰۱
برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان کلیک کنید.
اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان منتشر نشده است.

 

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ