دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

0

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ | دفترچه انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ تجربی | دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد انسانی ۱۴۰۰ | دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ | دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

چند روز پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۱، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org منتشر می شود. این دفترچه شامل اطلاعات مهمی از جمله شرایط و ضوابط انتخاب رشته، لیست رشته های ارائه شده و ظرفیت هر رشته محل، جنسیت های مورد پذیرش، نوع پذیرش و سهمیه های موثر می باشد. داوطلبان می توانند این دفترچه را در مهلت مقرر از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دانلود کرده و پس از مطالعه دقیق آن نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی خود در سایت مذکور اقدام کنند.

 

از دو سال گذشته انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۴ رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی از انتخاب رشته دانشگاه ازاد جدا شده و همزمان با انتخاب رشته دانشگاه های سراسری انجام می گیرد. لذا داوطلبانی که متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مذکور هستند، می بایست کد رشته محل های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ و در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت نمایند.

انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد آغاز شد + لینک ثبت‌نام

انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) از امروز _سه شنبه هجدهم مرداد ماه_ آغاز و تا ساعت ۲۴ جمعه _بیست و هشتم مردادماه_ ادامه دارد.

داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل رشته / محل‌های این گروه را در میان انتخاب‌های یک صدگانه خود منظور کنند.

متقاضیان گروه آزمایشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند توجه داشته باشند که رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش درج شده است؛ بنابراین داوطلبان می‌توانند کدرشته محل‌های فوق را که مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش با توجه به اولویت درج کنند.

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

انتخاب‌رشته دانشگاه ازاد علاوه بر اینکه به صورت مجزا از دانشگاه‌های سراسری انجام می شود، بازه های زمانی انجام آن نیز متفاوت است. زمان انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ معمولا چند روز پس از انتخاب رشته دانشگاه‌های سراسری آغاز می گردد. تاکنون زمان انتخاب‌رشته اعلام نشده است، اما احتمالا مشابه با سال های گذشته در اواسط مرداد ماه باشد.

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از ۱۸ تا ۲۸ مرداد ماه می باشد.

در نظر داشته باشید مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۱۴۰۱ را برای چند روزی نیز تمدید می کند تا جاماندگان از مرحله انتخاب‌رشته نیز بتوانند شانس خود را برای پذیرش امتحان کنند. علاقه مندان می توانند در زمان‌های اعلام شده به سایت نامبرده مراجعه کنند و پس از پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری، اقدام به تکمیل فرم انتخاب‌رشته خود نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دانشگاه ازاد تمامی دستورالعمل‌های انتخاب‌رشته را در قالب دفترچه‌ای منتشر کرده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. سال گذشته دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در مرداد ماه منتشر شد و داوطلبان از این تاریخ می توانند نسبت به انتخاب‌رشته اقدام کنند. تاکنون دفترچه راهنما منتشر نشده است، اما در ادامه لینک دانلود دفترچه مرتبط با سال گذشته را برایتان آورده ایم. به محض انتشار دفترچه آن را قرار خواهیم داد.

برای دانلود دفترچه انتخاب‌رشته دانشگاه ازاد ۱۴۰۱ کلیک کنید

نکته ای که در رابطه با دفترچه انتخاب رشته آزاد ۱۴۰۱ وجود دارد، این است که برای تمامی زیرگروه های آزمایشی در قالب یک دفترچه و مشترک منتشر می گردد. بنابراین تمامی شرکت کنندگان در زیرگروه های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی فیزیک، هنر و زبان های خارجی باید یک دفترچه را دریافت و مطالعه کنند و از لیست کد رشته محل های ارائه شده در زیرگروه خود مطلع شده و اقدام به انتخاب آن ها نمایند.

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

دفترچه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
دفترچه انتخاب رشته آزاد
لیست رشته های گروه پزشکی دانشگاه ازاد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ