پارت نامبر zaa برای کجاست

0

پارت نامبر zaa برای کجاست ، پارت نامبر zaa دو سیم کارت ، پارت نامبر zaa اپل ، پارت نامبر zaa مال کجاست ، پارت نامبر zaa ایفون ، پارت نامبر zaa یعنی چی

تفاوت پارت نامبر cha و zaa

محصولات اپل با پارت نامبرهای مختلف با هم تفاوت فنی ندارند و از لحافظ کیفیت یکسان هستند. در واقع تفاوت عمده بر روی عملکرد بهتر آن‌ها در کشورهای مختلف است. مهم‌ترین تفاوت محصولات اپل با پارت نامبرهای مختلف، در واقع تفاوت میان شارژر، تفاوت در بسته‌بندی محصولات، تفاوت در زبان دفترچه‌ی راهنمای، پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از دو سیمکارت، پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از قابلیت FaceTime صوتی و گروهی، تفاوت در حروف کیبورد محصولاتی مانند مک بوک و به طور کلی پشتیبانی از زبان آن کشور است.

برای کشور ایران پارت نامبر اختصاصی از محصولات اپل وجود ندارد به همین دلیل در ایران شاهد محصولاتی هستیم که برای کشورهای دیگر تولید شده‌اند.

پارت نامبر zaa پارت نامبر cha پارت نامبر آیفون اصلی

بهترین پارت نامبر محصولات اپل برای کاربران ایرانی چیست؟

از میان تمامی این پارت‌ نامبرها، محصولات اپل با پارت نامبرهای آمریکا (LL)، سنگاپور (ZA)، چین (CH)، هنگ کنگ (ZP) و امارات متحده عربی (AB) وارد ایران می‌شوند. پارت نامبر‌های آمریکا در ایران به راحتی قابل استفاده هستند و از شارژر دوشاخه بهره برده‌اند. اما یک مشکلی که برای پارت نامبرهای آمریکایی وجود دارد، عدم پشتیبانی از دو سیم‌کارت در ایران خواهد بود. از سوی دیگر پارت نامبر کشور سنگاپور بدون هیچگونه محدودیتی در ایران قابل استفاده خواهد بود اما باید بدانید که این محصولات کشور سنگاپور از شارژر سه‌ شاخه بهره می‌برند. یا برای مثال در پارت نامبر کشور چین شاهد پشتیبانی از شارژر دوشاخه هستیم اما از پشتیبانی قابلیت FaceTime صوتی و تصویری در ایران خبری نخواهد بود.

پارت نامبر zaa پارت نامبر cha پارت نامبر آیفون اصلی

پارت نامبر هنگ کنگ نیز از سیم کارت دوم در ایران پشتیبان نمی‌کند و شارژر آن سه‌ شاخه است. همچنین پارت نامبر محصولات امارات متحده عربی نیز با محدودیت پشتیبانی از FaceTime روبرو بوده، از دو سیم‌کارت در ایران پشتیبانی نخواهد کرد و شارژر آن سه شاخه است.

برای حل مشکل سه شاخه بودن شارژر می‌توان از مبدل‌های پریز برق استفاده کرد که دسترسی به آن در بازار میسر است. در نتیجه برای اینکه از محصولات اپل بدون محدودیت استفاده کنید، بهترین کار آن است که به سراغ محصولاتی با پارت نامبر سنگاپور (ZA) بروید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ