پنت هاوس هایی با رهن های “میلیاردی” برای افراد خاص!

0
سال ۹۰ بود که زمزمه گران قیمت ترین آپارتمان تهران با بهای ۱۶میلیارد تومان در پایتخت پیچید. آن زمان کسی فکرش را نمی کرد که تهران روز شاهد سر به فلک کشیدن لوکس ها و سوپرلوکس ها باشد. اما اکنون تا دلتان بخواهد میان صفحات های روزنامه می توان آگهی های لوکس ها و سوپرلوکس ها را مرور کرد.
به گزارش افکارنیوز، جدای از بحث خرید و فروش، اجاره نشینی این واحدها در قسمت شمالی شهر داغ است؛ واحدهایی لوکس و سوپرلوکس برای افرادی که در بین طبقات متوسط و پایین تر به مرفهین بی درد معروفند. مشتریان این واحدهای لوکس افراد خاصی هستند. طبق گفته کارشناسان املاک  علاوه بر افراد معروف، پزشک ها مشتری های تازه وارد لوکس ها و سوپرلوکس های پایتخت هستند.
از اینکه چه کسانی در این برج ها ساکن می شوند و از منظره دود تهران لذت می برند، بگذریم باید گفت که ساکن شدن در این واحدها جیب پرپول می خواهد که کارمند معمولی با ماهیانه حتی ۲میلیون تومان حقوق نیز به این زودی ها خواب قدم گذاشتن بر سرامیک هایش را نخواهد دید.
اگر می توانید پول پیش بالای ۵۰۰ میلیون تومان داشته باشید و ماهانه چند میلیون تومان به عنوان اجاره پرداخت کنید، به اجاره کردن خانه های لوکس و سوپرلوکس فکر کنید. در غیر این صورت، حتی اجازه ندهید تصور چنین موضوعی از ذهن شما بگذرد. امکانات خانه هایی که سوپرلوکس، نامیده می شوند تا حدی زیادند که خواه و ناخواه اجاره های میلیونی همراه خودشان می آورند. جای این خانه ها هم که شمال شهر است. جایی پایین تر از زعفرانیه، کامرانیه، جردن و دیگر محلات مشابه .
اجاره های میلیونی، پیش پرداخت های چند صد میلیونی
اجاره نشینی در یک برج ۴۰طبقه در خیابان زعفرانیه تهران، نیاز به پول پیش ۵۰میلیون تومانی دارد و هرکس بخواهد در این واحد ۲۲۰متری ساکن شود باید ماهیانه ۱۰میلیون تومان نیز به حساب صاحب خانه واریز کند. این واحد ۲۲۰متری، ۳خوابه و دارای ۳خط تلفن است. همچنین این واحد در طبقه هفدهم برج قرار دارد.
همچنین یک دستگاه آپارتمان ۲۳۰متری واقع در خیابان پاسداران به قیمت ۷۰۰میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می شود. این آپارتمان ۳خوابه نوساز، به تمام امکانات مجهز است. از سونا و جکوزی و استخر گرفته تا آسانوسر و انباری. این روزها دیگر استخر، سونا و جوکزی سرجهازی تمام لوکس ها و سوپرلوکس های پایتخت شده است.
برای خوش نشینی در یک واحد ۲۹۱متری دیگری در خیابان زعفرانیه، خیابان مردانی تهران باید علاوه بر ۲۰۰میلیون تومان پول پیش، ماهیانه ۱۲میلیون تومان اجاره بها پرداخت کرد. این واحد ۴خوابه نیز به امکاناتی نظیر استخر، سونا و جکوزی مجهز است.
اجاره یک واحد آپارتمان با ۳۰۰متر زیربنا،با ۲۵۰میلیون تومان پول پیش و ماهیانه ۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان تعیین شده است. این واحد ۳۰۰متری در طبق آخر یک ساختمان ۱۰طبقه در کوی فراز واقع شده است. این واحد که ۸سال پیش ساخته شده است، از امکانات لوکس ها تنها استخر را در درون خود جای نداده است.
پول پیش های میلیاردی برای پنت هاوس هایی با ویوی دود!
اما دنیای پنت هاوس ها رنگی تر است. کافیست تا واحدی در طبقه آخر یکی از برج های بند تهران باشد تا قیمت اجاره آن، میلیاردی تعیین شود. مشتریان خوش نشینی در پنت هاوس باید افراد خیلی خاصی باشند؛ چرا که آنها باید برای اجاره نشینی در این واحدها میلیاردی پول تقدیم صاحب خانه ها کنند.
قیمت رهن کامل یک دستگاه پنت هاوس ۵۰۰متری در خیابان فرشته که به گفته مالکش در یکی از بهترین فرعی های فرشته نیز واقع شده است، ۱میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان تعیین شده است. این پنت هاوس به امکاناتی نظیر سونا و جکوزی مجهز است. دور تا دور این پنت هاوس ۴خوابه که ویوی عالی دارد با تراس محاصره شده است.
یکی از پنت هاوس های نیاوران تهران نیز امکانات خاصی دارد که باعث شده است تا به قیمت ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شود. این پنت هاوس ۵۱۰متری علاوه بر داشتن ۴اتاق خواب، ۱سوئیت مجزا نیز دارد. تراس و لابی ۱۰۰۰متری از ویژگی های این پنت هاوس کلاسیک ذکر شده است.
نکته جالب توجه پنت هاوس ها این است که در بازار اجاره، به صورت رهن کامل به مشتریان خاص خود عرضه می شوند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ