برگه تردد اربعین از کجا بگیریم (برگه گذر موقت)

1

برگه تردد اربعین از کجا بگیریم ، برگه گذر موقت اربعین ، برگه گذر ویژه اربعین ، برگه تردد ویژه اربعین ۱۴۰۱ ، ثبت نام برگه گذر موقت اربعین ، پیگیری برگه گذر موقت اربعین ۱۴۰۱ ، هزینه برگه تردد اربعین

ثبت نام برگه گذر موقت اربعین

سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا و رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین از الزامی بودن ثبت‌نام در سامانه سماح خبر داد و گفت: همکاران ما در پایانه‌های مرزی ۲-۳ مدرک را کنترل می‌کنند؛ اولین مدرک، گذرنامه یا مجوز گذر موقت اربعین است. دومین مدرک برگ ثبت‌نام در سامانه سماح است؛ حتی اگر همین برگه را در موبایل خود داشته باشند نیز کفایت می‌کند.

هزینه برگه تردد اربعین

وی ضمن تشریح جزئیات صدور مجوز خروج از کشور تصریح کرد: ۳ نوع روش برای اخذ مجوز خروج از کشور داریم؛ یکی از راه‌ها گذرنامه است. گذرنامه هر فردی که ۶ ماه اعتبار داشت می‌تواند به کربلا برود. راه دیگر برگه گذر موقت ویژه اربعین است. ما روزانه ۳۷ هزار نفر ظرفیت صدور گذرنامه داریم، در حالی که درخواست‌ دریافت گذرنامه بسیار بیشتر است؛ بنابراین برای پاسخگویی به نیاز مردم و با هماهنگی طرف عراقی، یک برگه ویژه اربعین طراحی شد. صدور این برگه ۳۰ هزار تومان هزینه دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به “پلیس‌+‌۱۰” و یا ثبت درخواست در اپلیکیشن “پلیس من“، این برگه را پس از ۴۸ ساعت از طریق پست دریافت کنند. روش سوم هم تمدید است که با زدن یک مهر ۶ ماهه تمدید می‌شود.

برگه گذر موقت اربعین برگه تردد اربعین اخبار جدید زائران اربعین امسال

اگر از دسته‌ی افرادی هستید که به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+۱۰) رفته و درخواست صدور گذرنامه داده‌اید و قصد رفتن به کشور عراق برای شرکت در پیاده‌روی اربعین را دارید و هنوز گذرنامه به دستتان نرسیده است، می‌توانید از طریق سایت epolice.ir صدور برگه گذر ویژه اربعین را درخواست کنید و پس از دریافت این برگه به کشور عراق سفر کنید.

پس از ثبت‌نام و یا ورود به سامانه، مطابق تصویر زیر از منوی کناری، بخش گذرنامه و سپس درخواست گذرنامه را انتخاب نمایید. در صفحه‌ای که نمایان می‌شود در صورتی که درخواست گذرنامه خود را در دفاتر پلیس+۱۰ ثبت کرده باشید می‌توانید گزینه برگه تردد ویژه اربعین را برگزینید. پس از انتخاب این گزینه روی عبارت موافقم کلیک کنید و مراحل بعدی نشان داده شده را تا انتها انجام داده و در پایان درخواست خود را نهایی کنید.

در صورت وجود هرگونه پرسش در خصوص سامانه می‌توانید با تلفن ۰۲۱۸۱۲۴۰۰۹۰ در ارتباط باشید.

ساتین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سمیه می گوید

    چرا خطا میده ثبت نمیشه