اینترنت رایگان اربعین همراه اول ۱۴۰۱

0

اینترنت رایگان اربعین همراه اول ۱۴۰۱ ، کد اینترنت رایگان همراه اول برای اربعین

کد اینترنت رایگان اربعین همراه اول ۱۴۰۱

طراحی بسته‌های ویژه اینترنت رومینگ همراه اول این‌بار برای زائرین اربعین اعلام شد.

 

بر این اساس تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول که قصد عزیمت به کشورهایی ازجمله عراق، ترکیه، امارات یا کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی را دارند، می‌توانند پیش از سفر خود یکی از بسته‌های مقرون به‌صرفه (تا ۸۹ درصد ارزان‌تر از تعرفه آزاد) اینترنت رومینگ دور دنیای همراه اول را از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول خریداری کنند.

 

برای فعال سازی اینترنت همراه اول در کربلا شما باید با شماره‌گیری کد دستوری #۱۳۱*۲۹*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۲۹ ستاره ۱۳۱ مربع) یا از طریق اپلیکیشن همراه من میزان اینترنت موردنظرتان را فعال کنید.

 

زائرین اربعین با فعال سازی اینترنت همراه اول در طول سفر خود نه تنها نیاز به خرید سیمکارت خارجی نداشته، بلکه از ارزان‌ترین تعرفه ارتباطی نیز برخوردار می‌شوند.

کد اینترنت رایگان همراه اول اینترنت رایگان اربعین اینترنت رایگان

بسته ‌های اینترنت رومینگ دور دنیا:

تمامی مشترکان دایمی و اعتباری همراه اول که قصد سفر به کشور هایی که طرف قرارداد اینترنت رومینگ هستند را دارند، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول، شماره‌گیری کدهای دستوری مندرج در جدول زیر یا مراجعه به اپلیکیشن همراه من اقدام به خرید و فعالسازی بسته‌های اینترنت رومینگ دور دنیا نمایند.(جهت مشاهده لیست کشورها کلیک کنید.)

نوع بسته کد دستوری قیمت (تومان)
بسته ۳۰۰ مگابایت ۱۴ روزه *۱۰*۲۹*۱۳۱*۱# ۱۸۰,۰۰۰
بسته ۱ گیگابایت ۱۴ روزه *۱۰*۲۹*۱۳۱*۲# ۴۵۰,۰۰۰
بسته ۳ گیگابایت ۱۴ روزه *۱۰*۲۹*۱۳۱*۳# ۹۵۰,۰۰۰

 

اینترنت اربعین در مسیر نجف به کربلا رایگان شد

مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین با اعلام این خبر که در مسیر نجف به کربلا استفاده از اینترنت رایگان خواهد بود گفت: در پایانه ‎های مرزی کشور نیز ایرانسل اینترنت رایگان ارائه خواهد کرد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ