شغل استریپری چیست (استریپر کیست)

0

شغل استریپری چیست ، استریپر چیست شغل ، استریپر کیست ، معنی کلمه استریپر چیست ، معنی استریپر چیست ، کار استریپر چیست ، استریپر چیه ، استریپتیز یعنی چه ، استریپر به چه معناست

استریپر چه شغلی است

استریپر، تن‌نشان یا رقاص برهنه (به انگلیسی: Stripper) کسی است که شغلش اجرای رقص برهنه در سرگرمی‌گاه‌های همگانی بزرگسالان، مانند باشگاه برهنگی، باشد. گاهی یک استریپر ممکن است مزدگیر باشد تا در یک مهمانی تازه‌دامادی یا در رویداد خصوصی دیگری، اجرا کند.

در شکل‌های نوینِ آمریکایی‌شدهٔ استریپینگ، ارتباط استریپرها با مشتریان کاهش یافته و شتاب در برهنه شدن افزایش یافته‌است. البته ممکن است برهنه شدن کامل نباشد ولی اگر منع قانونی وجود نداشته باشد کاملاً برهنه هم رواج دارد. با اضافه شدن تیرک برلسک به رقص برهنه، تمایل به اجرای حرکات آکروباتیک بیشتر شده‌است و نمایاندن بدون تعارف در مقایسه با سبک برلسک افزایش یافته‌است.

استریپینگ اغلب به پایین نگاه می شود ، اکثر مردم با شنیدن اینکه یک نفر یک استریپتور است ، چشمان خود را می چرخاند ، حتی اگر هرگز شخصاً یک نفر را ملاقات نکرده باشد.

پیش بینی می شود که فقط در ایالات متحده بیش از میلیون ها نفر از استریپتورهای فعال وجود دارد ، خواه در یک باشگاه استریپ یا سایت پورنو آنلاین کار کنند. این تجارت سالانه میلیاردها دلار درآمد کسب می کند ، نهادهای نظارتی تمام تلاش خود را می کنند تا از مالیات آنها به درستی اطمینان حاصل کنند .

اگر در آمریکا زندگی می کنید تعجب نکنید اگر دوستانتان را در دوره ای از زندگی به عنوان استریپی کار کرده اند. با وجود بدهی های دانشجویی ، بسیاری از دانشجویان هر ساله تصمیم می گیرند که برای پرداخت هزینه ها به این صنعت بپیوندند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ