امین تارخ درگذشت +علت فوت و دلیل بیماری

0

امین تارخ درگذشت ، علت درگذشت امین تارخ چیست ، علت مرگ امین تارخ چه بود ، علت فوت امین تارخ چیست ، امین تارخ چرا درگذشت ، دلیل بیماری امین تارخ چی بود

امین تارخ درگذشت (علت فوت و دلیل بیماری)

امین تارخ با آن صدا و بیان گیرا از جمله هنرمندانی بود که همیشه در کلامش صراحت داشت؛ چه آن وقت که در مراسم تشییع هنرمندی سخن می‌گفت یا چه آن زمان که از جایگاه یک فعال صنفی به نقد می‌پرداخت و حالا پس از نیم قرن فعالیت در عرصه بازیگری با مرگی نابهنگام همکاران و دوستدارانش را در بهت فرو برده است.

امین تارخ نه تنها یک بازیگر شاخص و توانمند شناخته می‌شد بلکه به قول همکارانش از بنیان‌گذاران تاسیس آموزشگاه بازیگری بود و در آموزشگاه خودش افرادی را تربیت کرد که بسیاری از آن‌ها همچون ستاره‌ای در سینما درخشیدند.

خیلی از کسانی که شامگاه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱ خبر بستری شدن امین تارخ را در بیمارستان شنیدند و خواندند، نگران بودند که مبادا در آن روزهای پراندوه، برای این هنرمند باسابقه هم اتفاقی تلخ رخ دهد ولی خبرهای بعدی بیشتر امیدبخش بودند و همکاران و دوستدارنش در انتظار خبر بهبودی کامل حال او بودند. اما افسوس که سرنوشت، تقدیر دیگری را رقم زد و حال باید یاد کنیم از نقش‌آفرینی‌های ماندگار بازیگری که هیچ‌گاه اسیر لقب و عنوان نشد.

علت مرگ بازیگران سکته قلبی بیوگرافی امین تارخ امین تارخ اسامی بازیگران فوت شده ایرانی

امین تارخ، بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون که از چند روز پیش به علت سکته قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، روز شنبه دوم مهر ۱۴۰۱ از دنیا رفت.

امین تارخ در ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ در بیمارستانی در تهران بستری شد و در ۲ مهر درگذشت. دلیل مرگ او سکته قلبی اعلام شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ