پخش افتتاحیه جام جهانی قطر از ماهواره بدون سانسور

4

پخش افتتاحیه جام جهانی قطر از ماهواره بدون سانسور ، پخش افتتاحیه جام جهانی قطر در ماهواره ، پخش افتتاحیه جام جهانی قطر بدون سانسور پخش افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲

پخش افتتاحیه جام جهانی قطر از ماهواره بدون سانسور

مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، قرار است امروز یکشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت قطر آغاز شود و به مدت یک ساعت تا قبل از شروع دیدار قطر و اکوادور به طول بیانجامد.

پخش زنده تلویزیونی:

مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ پخش زنده ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه و ورزش

پخش آنلاین:

مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ پخش آنلاین ساعت ۱۸:۳۰ از تلوبیون

Qatar x Ecuador | https://v4.sportsonline.to/channels/hd/hd1.php (EN)

شبکه bein sport مراسم افتتاحیه جام جهانی و ۲۲ بازی را بصورت رایگان و زنده پخش می کند.

جام جهانی 2022 قطر پخش زنده فوتبال از اینترنت بدون سانسور پخش زنده افتتاحیه جام جهانی 2018

ساعت افتتاحیه جام جهانی قطر

مراسم افتتاحیه ساعت ۱۴:۰۰ به وقت گرینویچ (۱۷:۳۰ به وقت ایران) آغاز خواهد شد.

این مراسم ابتدا قرار بود در ۲۱ نوامبر و پس از دو بازی اول برگزار شود، اما برای حفظ سنت این مراسم همراه با بازی افتتاحیه بین قطر و اکوادور  یکشنبه ۲۰ نوامبر برابر با ۲۹ آبان ۱۴۰۱ برگزار می شود.

افتتاحیه جام جهانی قطر

علاوه بر جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا که مدتی است در قطر حضور دارد و در مراسم افتتاحیه جام جهانی حضور خواهد داشت، قرار است شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر این کشور نیز در ورزشگاه البیت حاضر شود و این استادیوم تازه تاسیس را افتتاح کند. محمد بن سلمان و رجب طیب اردوغان نیز برای شرکت در مراسم افتتاحیه جام جهانی مهمان دولت قطر هستند.

افتتاحیه جام جهانی با تلاوت قرآن کریم

رسانه «الرایه» قطر در اعلام جزئیات برگزاری مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ تاکید کرد که برای اولین بار در تاریخ جام‌های جهانی، مراسم افتتاحیه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز خواهد شد.

در ادامه مطلب این رسانه آمده است: «غانم المفتاح» سفیر حسن نیت که معلول است قرار است در افتتاحیه جام جهانی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کند؛ این برای اولین بار است که تورنمنت بزرگی مثل جام جهانی در منطقه عربی و خاورمیانه برگزار می‌شود و قطر اولین کشور اسلامی میزبان این رویداد خواهد بود.»

افتتاحیه جام جهانی کجا برگزار می‌شود؟

مراسم افتتاحیه در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری ال‌بیت واقع در ۴۰ کیلومتری شمال دوحه برگزار می شود. استادیوم ال‌بیت که با نام چادرهای مورد استفاده عشایر نامگذاری و طراحی شده است، دورترین ورزشگاه از مرکز دوحه است و سقفی جمع شونده دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. seta می گوید

    چطور میتونم مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ رو بطورت کامل بدون هیچ سانسوری ببینم ؟ نمیشه که زنده دید خوب تموم شده حالا از کجا دانلودش کنم

  2. Dr Mansour Ahmadzadehe می گوید

    #Hmasgh-Hub#