دومین بازی ایران در جام جهانی کی و ساعت چنده

0

دومین بازی ایران در جام جهانی کی است ، دومین بازی ایران در جام جهانی ساعت چنده ، تاریخ دومین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ ، زمان دومین بازی ایران در جام جهانی قطر

دومین بازی ایران در جام جهانی کی و ساعت چنده

دومین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل ولز برگزار می شود و نتیجه این دیدار می تواند تکلیف تیم ملی برای صعود به دور حذفی را مشخص کند. تیم ملی ایران برای سومین دوره متوالی و با هدایت کارلوس کی روش در مسابقات جام جهانی حاضر می شود و این بار انتظار می رود که طلسم صعود به دور حذفی شکسته شود هرچند این ماموریت دشواری است.

با این حساب ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ می کوشد علاوه بر نمایش خوب بتواند با کسب امتیازات ممکن از گروه b جام صعود کند و در همین راستا نتیجه بازی دوم ایران در جام جهانی تاثیر مهمی در صعود شاگردان کی روش خواهد داشت و چه بسا تکلیف تیم ملی در همین دیدار مشخص شود یا دست کم ایرانی ها را به بازی سوم امیدوار نگه دارد. بعد از اعلام لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ جدال ستاره های ایران و ولز و به خصوص تقابل بیل با بیرانوند می تواند از نکات جذاب و قابل توجه بازی دوم ایران در جام جهانی باشد.

جام جهانی 2022 قطر بازی ولز بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران

تاریخ دومین بازی ایران در جام جهانی

اهمیت بالای نتیجه بازی ایران ولز باعث می شود تاریخ دومین بازی ایران در جام جهانی به همین میزان مورد اهمیت قرار بگیرد. تاریخ و زمان برگزاری دومین بازی ایران در جام جهانی طبق آنچه پیش تر اعلام شده جمعه ۴ آذرماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود. این دیدار در استادیوم احمد بن علی الریان برگزار خواهد شد.

ترکیب احتمالی ولز:

دروازه‌بان : وین هنسی

مدافعان : نیتان آمپادو – جو رودون – بن دیویس

هافبک‌ها : کونور رابرتز – جو آلن – ارون رمزی – جاناتان ویلیامز

مهاجمان : دن جیمز – کیف مور – گرت بیل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ