زن جوان انتقامش را در آرامستان گرفت

0

ساتین نیوز: کیفرخواست پرونده زن جوانی که در انتقامی کینه جویانه، مرد ۶۵ ساله‌ای را با شلیک گلوله در ورودی یکی از آرامستان‌های مشهد به قتل رسانده بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، کیفرخواست پرونده زن جوانی که در انتقامی کینه جویانه، مرد ۶۵ ساله ای را با شلیک گلوله در ورودی یکی از آرامستان های مشهد به قتل رسانده بود در حالی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب صادر شد که پزشکی قانونی سلامت روحی و روانی متهم به قتل را تایید کرد.

ماجرای این جنایت هولناک از آنجا کلید خورد که یکم خرداد گذشته، جوان ۳۵ ساله ای به نام «هادی – ش» با شلیک گلوله از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو در منطقه خواجه ربیع مشهد به قتل رسید. چند روز بعد عوامل این جنایت مسلحانه با تلاش گسترده و شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سرهنگ، ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد) موفق شدند عاملان قتل مسلحانه را دستگیر کنند و به پنجه عدالت بسپارند. بازجویی های تخصصی در این پرونده نشان داد که جوانی به نام «حسین – ف» اختلافات شدیدی با مقتول «هادی – ش» داشته و مدام برای یکدیگر خط و نشان می کشیدند. در این میان، اما «حسین – ف» یکی از دوستانش به نام «س» را اجیر کرد تا با کمک او و همدستش زهر چشمی از هادی بگیرند و او را روانه بیمارستان کنند. این گونه بود که یک نزاع هولناک کلید خورد و ۳ متهم سوار بر یک دستگاه خودرو به سمت محله خواجه ربیع حرکت کردند. در حالی که «حسین – ف» رانندگی خودرو را به عهده داشت، «س» سلاح شکاری را برداشت و از درون خودرو به سوی «هادی – ش» که در حال عبور از حاشیه خیابان بود، شلیک کرد.

با اصابت گلوله به جوان ۳۵ ساله، وی نقش بر زمین شد و ۳ سرنشین خودرو از محل گریختند. طولی نکشید که کارآگاهان ورزیده آگاهی «س» را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دو متهم دیگر نیز به ناچار خود را به پلیس معرفی کردند.

اما خانواده مقتول «هادی – ش» باور نمی کردند که عامل اصلی جنایت فردی به نام «س» (از دوستان حسین – ف) است چرا که یقین داشتند هادی فقط با «حسین – ف» اختلاف داشت. به همین دلیل «صدیقه» خواهر ۴۳ ساله «هادی» که به خاطر قتل بی رحمانه برادرش بسیار عصبانی شده بود، تصمیم به انتقامی کینه جویانه گرفت. او سپس یک جنایت دیگر را برنامه ریزی کرد تا از خانواده «حسین –ف» انتقام وحشتناکی بگیرد. به همین دلیل منتظر فرصت مناسبی بود تا این که خبر رسید خانواده «حسین – ف» در مراسم فوت یکی از بستگان شان شرکت کرده اند.

با این خبر، بلافاصله «صدیقه- ش» اسلحه «وینچستر تاشو» متعلق به برادر مقتولش را برداشت و از خانه بیرون زد، او به طرف آرامستان خواجه ربیع رفت و در حالی که سلاح را زیر چادرش پنهان کرده بود مقابل در خروجی آرامستان به انتظار ایستاد. در یک لحظه «یوسفعلی» پدر ۶۵ ساله «حسین – ف» را دید که لباس سیاه به تن دارد و به همراه دیگر سوگواران از کنار درختان آرامستان به طرف در خروجی در حرکت است. به محض این که مرد ۶۵ ساله به در خروجی رسید، او از پشت سر به سمت وی دوید و در حالی که سلاح را به طور مستقیم گرفته بود، به کمر «یوسفعلی» (مرد ۶۵ ساله) شلیک کرد و بی درنگ به آن سوی خیابان گریخت، اما شهروندان با شنیدن صدای گلوله و افتادن همزمان مرد ۶۵ ساله، به سمت زن جوان رفتند و از فرار وی جلوگیری کردند.

دقایقی بعد امدادگران اورژانس، مجروح این حادثه هولناک را به بیمارستان رساندند، ولی او بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان سپرد و به این ترتیب صدیقه (زن ۴۳ ساله) به پلیس آگاهی هدایت شد و با نظارت قاضی ویژه قتل عمد مشهد، مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت. این زن جوان در حضور قاضی دکتر صادق صفری به صراحت ارتکاب قتل را پذیرفت و در تشریح ماجرا گفت: برادرم (هادی) با «حسین – ف» اختلاف داشت به طوری که یک روز همین اسلحه وینچستر را برداشت تا او را بکشد، ولی من به پایش افتادم و اسلحه را از او گرفتم تا خودش را بدبخت نکند، چون همسرش باردار بود و کودک خردسالی هم داشت، اما او از خانه بیرون رفت و بی رحمانه توسط «حسین – ف» و دوستانش به قتل رسید. این بود که عذاب وجدان مرا رها نمی کرد و آتش انتقام در وجودم شعله ور شد که چرا اسلحه را از برادرم گرفتم! چون اگر سلاح داشت از خودش دفاع می کرد.

به همین دلیل خودم تصمیم به انتقام از خانواده او گرفتم چرا که به «حسین- ف» دسترسی نداشتم و او در زندان بود. زمان این شلیک انتقام جویانه وقتی رسید که فهمیدم خانواده اش به آرامستان خواجه ربیع رفته اند!

من هم به آنجا رفتم و او را با همان سلاحی کشتم که متعلق به برادر مقتولم بود!

متهم این پرونده جنایی در مراحل بعدی جلسات بازپرسی به شدت از ارتکاب جنایت ابراز پشیمانی کرد و گفت: کاش تصمیم عاقلانه ای می گرفتم! و به خاطر احساسات دست به جنایت نمی زدم. در همین حال با تایید سلامت روانی متهم به قتل از سوی پزشکان متخصص پزشکی قانونی مشهد، کیفرخواست این پرونده جنایی از سوی قاضی دکتر صفری (قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) صادر شد و به تایید نماینده دادستان مرکز خراسان رضوی رسید. با ارسال این پرونده به دادگاه کیفری یک خراسان رضوی، به زودی جلسات محاکمه وی آغاز می شود. شایان ذکر است، گفتگو با این زن جوان (متهم پرونده جنایی) در تاریخ چهارم مرداد گذشته با عنوان «انتقام جویی عجولانه!» در صفحه حوادث روزنامه خراسان منتشر شده است.

اعترافات مردی که دوستش را با میلگرد کشت

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ