شنبه اول مهر ادارات تعطیل است؟ | آیا شنبه مدارس تعطیل است؟

0

ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها روز شنبه اول مهر ۱۴۰۲ تعطیل است یا نه فردا شنبه اول مهر ادارات و بانک ها تعطیل است؟

شنبه اول مهر ادارات تعطیل است؟

شنبه اول مهر بین التعطیلین است که در زمان احمدی نژاد همه بین التعطیلی ها را تعطیل اعلام می شد و خیلی از دانش آموزان و کارمندان دوست دارند شنبه اول مهر تعطیل باشند و بروند برای خودشان کیف کنند ولی امسال دیگر اینگونه نیست.

شنبه اول مهر ادارات دولتی تعطیل نیست و تاکنون هیچ نهاد رسمی تعطیل بودن روز شنبه برای کارمندان را اعلام نکرده است و هر کارمندی می خواهد سرکار نیاید باید مرخصی بگیرد.

آیا شنبه مدارس تعطیل است؟

شنبه روز اصلی بازگشایی مدارس و روز نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ محسوب می‌شود و در نتیجه شنبه مدارس تعطیل نیست و دانش آموزان باید در مدرسه و سر کلاس حاضر باشند و فکر تعطیل شدن مدارس در روز اول مهر را از سرشان بیرون کنند و شاد و خوشحال در مدرسه حضور یابند .

شنبه اول بانک ها باز است یا تعطیله؟

شنبه اول مهر ۱۴۰۲ بانک ها تعطیل نیستند و همه بانک ها باز هستند و موظفند به همه مراجعه کنندگان، خدمات ارائه دهند و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

شنبه دانشگاه ها تعطیل است یا نه

دانشجویان در اول مهر امسال تعطیل شدند. آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها از ۳ مهر است اما ورودی‌های جدید هفته سوم مهر به کلاس می‌روند. محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در جمع خبرنگاران در مورد آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: با توجه به اینکه روز شنبه اول مهر است و روز یکشنبه دوم مهر هم سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) تعطیلی رسمی است، سال تحصیلی دانشگاه‌ها از سوم مهرماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: البته برای ورودی‌های جدید دوره کارشناسی به‌دلیل اینکه دانشجو معلمانی که از طریق آموزش و پرورش قرار است، پذیرفته شوند، چند برابر اضافه می‌شوند و موضوع صلاحیت‌های علمی و مصاحبه علمی و گزینش آن‌ها مطرح است، مجبور بودیم فرصتی به آن‌ها بدهیم تا آموزش‌وپرورش اقدامات لازم را انجام دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ