محنا کاملی کیست و الان کجاست +عکس

0

محنا کاملی کیست و الان کجاست ، مهنا کاملی کیست

«ماندانا بیات» دختر ساکن شهر رشت با انتشار ویدئویی ادعاهای علی کریمی را رد کرده و می‌گوید: من و خواهرم نه کشته شده و نه دستگیر شده‌ایم و «مهنا کاملی» شخصیتی که با عکس‌های ما به عنوان یک معترضِ کشته شده، معرفی شده ساختگی است .

محنا کاملی اینستاگرام علی کریمی

به گزارش سایت ۸deynews.com علی کریمی در جدیدترین استوری اش با انتشار یک عکس از دختری که آن را «مهنا کاملی» نامیده، مدعی شد که او بیش از یک ماه است که در ورامین به دلیل شعارنویسی با ضرب و شتم دستگیر و ربوده شده و در شرایط بسیار بدی قرار دارد!

محنا کاملی اینستاگرام علی کریمی

این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار هشت‌دی نشان می‌دهد، صاحب این عکس ساکن شهر رشت است و نام وی نیز برخلاف ادعای علی کریمی «مهنا کاملی» نبوده و «ماندانا بیات» می‌باشد.

محنا کاملی اینستاگرام علی کریمی

«مهنا کاملی» ساختگی است

این دختر ساکن شهر رشت با انتشار ویدئویی ادعاهای دروغ علی کریمی را رد کرده است و می‌گوید: من «ماندانا بیات» و خواهرم «مانا بیات» نه کشته شده و نه دستگیر شده‌ایم و «مهناکاملی» شخصیتی که با عکس‌های ما به عنوان یک معترضِ کشته شده، معرفی شده ساختگی است .

دانلود فیلم

منبع : ۸deynews.com

این مطالب از شبکه های اجتماعی بازنشر شده است و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه هاست و به منزله تأیید محتوای آن نیست
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ