مصاحبه یحیی گل محمدی بعد از بازی فولاد (فیلم)

0

ویدیو مصاحبه یحیی گل محمدی بعد از بازی فولاد (فیلم)

صحبت های یحیی گل محمدی بعد از بازی پرسپولیس مقابل فولاد ((بهمن ۱۴۰۱)

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد درباره این بازی اظهار داشت: خیلی دوست داشتم درباره بازی و مسائل فنی حرف بزنم اما اتفاقاتی که در ۹۰ دقیقه افتاد حال آدم را از فوتبال بد می‌کند. اسم این بازی را می‌شود فوتبال گذاشت؟ یک سوال از مسئولان دارم؛ چرا این بازی بدون تماشاگر شد؟ برای اینکه اجازه دادند تا کادرفنی حریف صدایشان به داور برسد و بازی را خراب کنند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا بازی بدون تماشاگر شد. نه آنها فوتبال بازی کردند نه ما. اصلا فوتبال نبود. ۳ سال در این تیم بازی کردم. فوتبال خوزستان این شکلی نبود. استعداد اینجا زیاد است و نیازی به این حواشی نبود. داور هم تحت تاثیر این اتفاقات بود. تن و بدن او می‌لریزد. در صحنه پنالتی ترسید سوت بزند. عرضه برگزاری بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر را نداریم. اگر رفعتی ناظر بازی نبود امروز در بازی جنگ می‌شد.

گل‌محمدی ادامه داد: درباره بازی که لجن بازی بود صحبتی ندارم. نمی‌دانم این شیوه بازی برای فولاد عاقبت دارد یا نه. تاسف می‌خورم به حال این مجموعه. از اسپانیا مربی آوردند اما فقط داد می‌زد. نکونام مربی جوان و خوبی است و نیازی به این کارها ندارد. ما ۳ امتیاز را از دست دادیم اما کاش جوری بازی کنیم که فنی امتیاز بگیریم. وقتی بازی این شکلی می‌شود باید تاسف خورد به حال برگزار کنندگان بازی. در این چند بازی صدای ما در نیامد و نجابت به خرج دادیم اما خیزش بدی برای تیم ما به وجود می‌آید. سهیل مهدی باید حواسش را جمع کند. ما خیلی چیزها را می‌بینیم. امروز بنیادی فر از داوران خوب فوتبال ماست اما او هم ترسیده بود! اگر برای ما پنالتی می‌گرفت اتفاقات بدی برای او می‌افتاد. برای او خوشحالم که جان سالمی از اینجا به در برد. امروز متاسف شدن چون گرفتن ۳ امتیاز با هر روشی ارزش ندارد. ما باید از بازی لذت ببریم اما متاسفانه این احترام را امروز در فوتبال ندیدیم. این شیوه اگر باب شود برای فوتبال ما اتفاق خوبی نمی‌افتد. در ایران به این چیزها اهمیت نمی‌دهند. می‌خواهیم لیگ دورهمی‌برگزار کنیم اما این مشکلات وجود دارد. این چیزها برای فوتبال ما فقط آبروریزی خواهد داشت.

 

دانلود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ