یک ماجرای عجیب جنایی/ قاتل می خواست شاهد جنایت را بکشد، اما خودش به قتل رسید

0

ساتین نیوز: مرد میانسال به‌ دنبال کینه قدیمی با اسلحه به سراغ همسر سابقش رفته و او را به قتل رساند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از خبرآنلاین، سردار «جمال سلمانی» جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این ماجرای عجیب گفت: این حادثه در یک واحد مسکونی واقع در مسکن مهر بدره ای اسلام آبادغرب، اتفاق افتاد و نخستین بررسی ها نشان می داد این زن و همسر که ۴۶ و ۵۳ ساله بودند حدود یک سال قبل از هم جدا شده بودند. وقتی مأموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب به محل قتل این زن و همسر سابقش رفتند دریافتند زن جوان که آرایشگر بوده با شلیک یک گلوله به قلبش کشته شده و مرد میانسال نیز با شلیک ۳ گلوله جان باخته است. با شروع تحقیقات گسترده رد زنی ۴۴ ساله در این ماجرا شناسایی شد که مأموران وی را در عملیاتی دستگیر کردند.

زن جوان در بازجویی ها ضمن اعتراف به قتل مرد میانسال گفت: روز حادثه برای انجام کارهای زیبایی (کاشت ناخن) به خانه زن آرایشگر رفته بودم اما همسر سابق او چندبار با وی تماس گرفت و اقدام به توهین و فحاشی کرد.
سردار سلمانی افزود: طبق ادعای این زن، زمانی که درگیری لفظی بین زن آرایشگر و همسر سابقش بالا گرفت وی قصد خروج از خانه را داشت اما ناگهان مقابل در ورودی با همسر سابق زن آرایشگر که مسلح به اسلحه کلاشنیکف بود مواجه شد. مرد خشمگین به زور وارد خانه شد و یک گلوله به سینه همسر سابق خود شلیک کرد.
طبق گفته های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر شد و پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.
بدین ترتیب با اعترافات متهم وی بازداشت شد و تحقیقات بیشتر در این رابطه ادامه دارد.

ماجرای پدرکشی در خزانه تهران!

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ