مدارس کی تعطیل میشه برای عید ۱۴۰۲

0

مدارس کی تعطیل میشه برای عید ۱۴۰۲ ، زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۲ ، مدارس ابتدایی کی تعطیل میشه ۱۴۰۱ ، ایا مدارس تا ۱۵ اسفند تعطیل است ، تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۲ ، تعطیلات عید از کی شروع میشه

مدارس برای عید کی تعطیل می شود

دانش آموزان می خواهند بدانند تا چه روزی از اسفند ۱۴۰۱ باید به مدرسه بروند؟

برنامه ریزی آموزش و پرورش تا روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ادامه دارد و مدارس تا آن تاریخ دایر می باشد و فعالیت آموزشی به هیچ عنوان تاخیر یا تعطیل نمی شود. و تعطیلی زودتر از موعد آن در ماه اسفند در دستور کار وزارت آموزش و پروش نیست.

تعطیلی مدارس برای عید تعطیلات سال نو

وقتی نگاهی به تقویم سال ۱۴۰۱ و ماه پایانی آن می اندازیم می بینیم که دو روز ۲۷ و ۲۸ اسفند در روزهای شنبه و یکشنبه می باشد که به احتمال زیاد اکثر دانش آموزان این دو روز را خودشان تعطیل خواهند کرد.

تاریخ تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۲

زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفند ماه به بعد می باشد و از این تاریخ ببعد میتوانید با خیالی راحت به استراحت و شادی بپردازید.

تا آخرین روز سال مدارس تهران “باز” هستند

کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

طبق تقویم تا آخرین روز سال (۲۸ اسفند) در خدمت دانش آموزان هستیم.طبق مصوبات ستاد مرکزی وزارتخانه، پیک نوروزی سال هاست منسوخ شده، بنابراین پیک نوروزی نداریم و توصیه خاصی هم برای تکالیف نوروزی دانش آموزان نداریم.

وزیر آموزش و پرورش:

تاکنون جلسات بسیاری در سطوح مختلف برگزار شده است، دستگاه‌های مختلف روی موضوع مسمومیت بحث داشتند اما واقعیت این است که نظرات بسیار متفاوت هستند. برای قطعیت موضوع، دوستان ما با جدیت کامل دارند کار می‌کنند که نتیجه را به ما اعلام کنند و ما هم درخواست کردیم که زودتر به ما اعلام کنند که ما تداوم فعالیت را داشته باشیم.

از ابتدا هم از رسانه‌ها درخواست داشتم با توجه به اینکه اولیاء نگران هستند و حاصل عمرشان و و ثمره زندگی شان بچه‌ها هستند این جو غیرعادی که ایجاد شده را آرام کنیم. بحث آموزش مجازی اکنون مطرح نیست، در جلسه روز گذشته به این تصمیم نرسیدیم. درباره غیبت‌های دانش آموزان از مدارس در روزهای اخیر، همکارانم دانش‌آموزان را مراعات می‌کنند به جهت اینکه اولیاء خیلی نگران بودند.

البته نمونه تدریس‌ها را داریم و همکارانم معلمان را راهنمایی می‌کنند که این دانش آموزان هم به آموزش حضوری برگردند./تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ