آخرین مهلت حساب وکالتی طرح یکپارچه و ثبت نام خودرو

2

اخرین مهلت حساب وکالتی طرح یکپارچه ثبت نام خودرو ، مهلت حساب وکالتی سامانه یکپارچه ، آیا مهلت افتتاح حساب وکالتی تمدید شد ، تمدید مهلت افتتاح حساب وکالتی

مهلت حساب وکالتی سامانه یکپارچه خودرو

سخنگوی وزارت صنعت درباره ثبت‌نام خودروهای داخلی در طرح تخصیص یکپارچه خودرو می‌گوید از روز گذشته ثبت‌نام آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه ثبت‌نام خود را انجام دهند. البته بار ترافیکی سایت بالاست و نباید در این رابطه نگرانی از سوی مردم بوجود بیاید چرا که این اطمینان به متقاضیان داده می‌شود که روند ثبت‌نام ادامه داشته و حتی احتمال تمدید نیز وجود دارد.

امید قالیباف تصریح کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۸۰ هزار نفر نسبت به خرید خودرو در این سامانه اقدام کرده‌اند البته در روند ثبت‌نام ۹۰۰ نفر نیز انصراف خود را در سایت درج نموده‌اند.

این در حالی است که ساعتی پس از انتشار این خبر سخنگوی وزارت صمت ضمن عذرخواهی از کسانی که برای ثبت نام به این سامانه مراجعه کردند گفت: قول می دهیم تا نفر آخری که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی دارد زمان برای ثبت نام باشد و از تمدید یک روزه این طرح تا پایان ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.

سامانه یکپارچه فروش خودرو حساب وکالتی ایران خودرو ثبت نام خودرو

زمان ثبت‌نام خودروهای داخلی در طرح تخصیص یکپارچه خودرو

وی با بیان اینکه این سامانه برای افرادی که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی باز کردند و لیست آن‌ها از بانک عامل رسیده بود، طراحی شده بود، گفت: اما نه تنها این افراد بلکه خیلی افراد دیگر هم وارد سامانه شدند. در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ میلیون نفر وارد شدند، اما این سامانه برای یک میلیون نفر طراحی شده بود. البته تا این لحظه ۳۶۰ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده‌اند. نکته دیگر اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ هزار حمله و از ابتدای فعالیت ۷۰ هزار حمله به این سامانه صورت گرفته است.

سخنگوی وزارت صمت در پاسخ به وضعیت افرادی که حساب وکالتی خود را به نفع سازمان حمایت نکردند، گفت: با توجه به اینکه زمان فروش ایران خودرو به طرح تخصیص یکپارچه خودرو نزدیک بود، عده‌ای فکر کردند با همان حساب وکالتی می‌توانند ثبت نام کنند و آن را به نفع سازمان حمایت تغییر ندادند. این موضوع مشکل ایجاد کرده و این افراد حذف شدند.

اما به گفته وی برای حدود ۹۰۰ نفر بانک اشتباه کرده و زمان گزارش دهی استعلام درست نداده که برای آن‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود و می‌توانند ثبت‌نام کنند.

ثبت نام برای خودروهای با تقاضای کمتر در سامانه یکپارچه در بهار سال آینده

قالیباف با بیان اینکه در فروردین قیمت شورای رقابت اعلام و طرح یکپارچه بر اساس همان قیمت روز است، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۰۰ هزار نفر در لیست ۵۱ مدل خودرو قرار می‌گیرند که برای بعضی خودروها تقاضا بیشتر است. بنابراین آخر بهار برای خودروهای با تقاضای کمتر، دوباره ثبت نام در سامانه یکپارچه انجام خواهد شد.

وی از  کسانی که می‌دانند واجد شرایط خرید خودرو نیستند خواست وارد سامانه نشوند، گفت: ساعاتی پیش تارای دستی در طرح عادی فروش در سامانه اضافه شد. اما تارای اتومات فقط برای طرح جوانی جمعیت است.

قالیباف همچنین تاکید کرد که در پایان ثبت نام پیامکی برای متقاضی ارسال نمی‌شود و ارسال پیامک فقط مربوط به فرآیند ثبت نام است‌.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. فرشید می گوید

    سلام. توروخدا حساب وکالتی راتمدید کنیید ما نمی دونستیم که دوباره باید به نام سازمان حمایت وکالتی شود اطلاع رسانی درست نکردید لطفا پیگیری کنید.

  2. خدیجه عسگری می گوید

    شما روخدا وکالتی را حداقل واسه اونیکه اطلاع نداشتن به نام ایران‌خودرو وکالتی کردن تمدید کنید من از ۲۲ اسنفد۱۴۰۱حسابمو وکالتی کردم نمی دونستم باید به نام سازمان حمایت وکالتی شه این پول به هزار بد بختی جور کردم این مدت به حساب خوابیده اینقدر حق مردم را نخورین شما رو خدا یه راهی بزارین بتونیم حسابمون درست کنیم