نقره در سریال نون خ کیست +عکس

0

اگر  می خواهید بدانید که بازیگر نقش نقره در نون خ ۴ کیست و بازیگر نقش زن رامین فود در نون خ اصالتا اهل کجاست و عکس واقعی نقره همسر رامین فود را بدون گریم ببینید با ساتین همراه باشید.

نقره در سریال نون خ کیست

چهره واقعی خانم بازیگر نقش نقره در سریال نون خ ۴ را مشاهده نمایید

اکرم‌ یدی بازیگری را از تئاتر در کرمانشاه آغاز کرده است و یکی از بازیگران تازه کار و هنرمندان جدید محلی در تئاتر کرمانشاه می باشد.

بیوگرافی اکرم یدی بازیگران سریال نون خ اکرم یدی

اکرم یدی همیاران در طول فعالیت های هنری توانسته جوایز جشنواره تئاتر را از آن خود کند. او در نمایش صد در جشنواره تئاتر استانی بازیگر موفقی بوده است.

نمایش صد کارگردانی آرش منصوری با بازی اکرم‌یدی داستانی درباره حماسی دختران کوبانی است که در شهرستان اسلام آباد غرب بر روی سن رفت.

بیوگرافی اکرم یدی بازیگران سریال نون خ اکرم یدی

این بازیگر کرمانشاهی همچنین توانست جایزه برتر و مقام اول تئاتر بسیج استانی در کرمانشاه را کسب کرده است.

اکرم یدی اولین تجربه تلویزیونی خود را در سرال نون خ ۴ کسب کرده است و با سعید آقاخانی همکاری داشته است که میتواند تجربه بسیار گرانبهایی برای او به شمار بیاید و سکوی پرتاب او به سوی شهرت باشد او در سریال نون خ ۴ نقش نقره همسر رامین فود را بازی می کند.

اکرم یدی با انتشار تصاویری از نقره در سریال نون خ از اینکه سعید آقاخانی او را به عنوان بازیگر انتخاب کرده از او تشکر کرده و سعید آقاخانی را استادی نامیده که از او بسیار آموخته است. سریال نون خ ۴ که محور آن مردی به نام نورالدین خانزاده از اهالی روستایی در کردستان است در ۴ فصل تا کنون ساخته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ