لهجه سلطانی در نون خ کجایی است

0

لهجه علی اخوان در نون خ

لهجه سلطانی در نون خ کجایی است

بازیگر نقش سلطانی در نون خ که صاحب بوم گردی است علی اخوان می باشد. علی اخوان سال ۱۳۸۷ سریال سه در چهار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون.خ گفت: ما در این سریال به بازیگرانی نیاز داشتیم که در ادای لهجه‌ها درست عمل کنند و نمی‌خواستیم لهجه‌‌ها غیر اصلی و فیک باشد. بنابراین سعی کردیم تا ۲۵ بازیگر را از شهرستان‌هایی چون کرمانشاه، ‌سقز، بانه، سنندج و … انتخاب کنیم و در حقیقت اصالت لهجه‌ها را با حضور بازیگران بومی حفظ کنیم.

علی اخوان بیوگرافی علی اخوان بازیگران سریال نون خ

بازیگر نقش سلطانی در نون خ

علی اخوان، یک بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است او اصالتا اهل قم است. که در سال ۱۳۹۹ در سریال تلویزیونی “نون.خ ۳” به کارگردانی سعید آقاخانی، در نقش “سلطانی” (تور لیدر) حضور داشت. علی اخوان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۱ در فیلم گریز به کارگردانی ناصر مهدی‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سه در چهار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علی اخوان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، بهزاد جوانبخش، مهناز اسلامی و پروین سلیمانی را تجربه کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ