نامه کیومرث پوراحمد قبل از خودکشی کی منتشر می شود؟

0

نامه ۷ صفحه ای پوراحمد قبل از خودکشی کی منتشر می شود

در کنار جسد کیومرث پوراحمد نامه ۷ صفحه‌ای به دستخط خودش کشف شده است. این نامه کشف شده به گفته مسئولان قضایی کاملاً خصوصی و خطاب به افراد خانواده‌اش است. در بخش‌هایی از این نامه با همسر صحبت کرده است و در بخشی هم درخواست کرده که فرزندانش از اینکه او با خودکشی به زندگی خود پایان داده، مطلع نشوند. این نامه و کشف آن کنار جسد  شاید ذهن کسانی را که پیگیر زندگی هنرمندان و اتفاقات روزگار آنها است به سمت مرگ رابین ویلیامز بکشاند. او نیز بعد از اقدام به خودکشی در کنار جسدش نامه‌ای به  دستخط‌اش کشف شد که رویش نوشته شده بود، «زمان رفتن.»

با وجود اینکه بررسی‌های میدانی نشان داد این نامه به دستخط خود کیومرث پوراحمد است، اما بازپرس پرونده دستور داده تا کارشناسان خط شناسی آن را مورد بررسی قرار دهند و نظر کارشناسی خود را اعلام کنند.

با فوت کیومرث پوراحمد که آثار ارزشمندی از او بجا مانده است، این سؤال بخشی از جامعه را به خود معطوف کرد که علت خودکشی چیست. برای عده‌ای می‌توان اینگونه گفت که خودکشی در  میان هنرمندان کم تعداد نیست و به همین دلیل مبحثی است که روانشناسان و روانکاوان جهان از کنار آن بی‌تفاوت نگذشته‌اند.

بیوگرافی کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد در نامه اش چه نوشته است؟

سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اشاره به خبر خودکشی کیومرث پوراحمد گفت: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی این کارگردان سینما داشتند که واکاوی جزئیات، مستلزم رسیدگی دقیق قضایی است.

وی افزود: کیومرث پوراحمد ساعت یک بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۱۶ در یکی از واحدهای دهکده ساحلی انزلی فوت کرده است.

دادستان مرکز استان در ادامه اظهار داشت: درحال حاضر جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد تا علت تامه مرگ بررسی که خبر تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

بعد انتشار این خبر، ادعاهایی در مورد نوشته‌ای در محل فوت کیومرث پوراحمد در فضای مجازی مطرح شد.

فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با این نوشته گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است. وی اظهار داشت: عدم انتشار تصاویر دل نوشته‌های خانوادگی و خصوصی پوراحمد در بخشی از وصیت نامه وی مورد تاکید قرار گرفته است.

به گفته دادستان مرکز استان گیلان، مرحوم پوراحمد در انتهای این نامه تاکید کرده به غیر از خانواده‌اش کسی از محتوای نامه با خبر نشود و باتوجه به اینکه خانواده مرحوم از محتوای نامه مطلع هستند در صورت صلاحدید محتوای آن را منتشر خواهند کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ