قیافه باورنکردنی مبصر چهار ساله کلاس در ۶۴ سالگی +عکس

0

قیافه باورنکردنی مبصر چهار ساله کلاس در ۶۴ سالگی

محمد کدخدایی، بازیگر نقش مبصر چهارساله در «درس شیرین ریاضی» می‌گوید: «آشنایی من با مرحوم محب‌ اهری از‌ سال ۶۱ شروع شد ولی از‌ سال ۶۵ با ایشان همکاری‌های مشترکم را آغاز کردم. ما ابتدا در چند تله‌تئاتر ازجمله «کوچ عاشقان» با هم همکاری داشتیم و بعد از آن نیز در سریال مرحوم حسین پناهی به نام «ماجراهای رونالدو و مرحوم مادرش» این همکاری ادامه پیدا کرد. «هتل پرستاره»، «ماجراهای سرکار اکبری» «هزار برگ،‌ هزار رنگ» که یکی از سریال‌های پربیننده دهه شصت بود هم از دیگر همکاری‌های ما در اواسط دهه شصت بود. اوایل‌ سال ۶۹ هم سریال «ق مثل قلقلک» را با هم کار کردیم. در آن سریال من با بچه‌هایی که به‌ عنوان شاگرد کلاس حضور داشتند، تمرین‌های زیادی داشتیم و ایشان هم به‌ عنوان لیدر ما را راهنمایی می‌کردند.» سریال «درس شیرین ریاضی» به قدری طرفدار داشت که در دهه ۷۰ سری جدید آن هم ساخته شد تا در مناسبت‌های مربوط به مدرسه پخش شود.

محمد کدخدایی عکس جدید بازیگران

عکسی جدید از محمد کدخدایی در سن ۶۴ سالگی منتشر شد که خاطرات کودکان دهه شصتی با چهره جوان او به عنوان مبصر ۴ ساله کلاس رقم خورده بود.

محمد کدخدایی، بازیگر تلویزیون و سینما، سال ۱۳۳۸ در تهران متولد شد. وی فارغ‎ ا‎لتحصیل رشته‎ بازیگری و کارگردانی از دانشگاه “تهران” است. شروع فعالیت وی در رادیو با نویسندگی و بازیگری نمایش‎ های رادیویی از سال (۱۳۵۸) و در تئاتر با بازیگری و کارگردانی نمایش «عذر موجه» در سال (۱۳۵۸) بوده ‌است.

محمد کدخدایی عکس جدید بازیگران

کدخدایی از سال (۱۳۶۱) در تلویزیون با نویسندگی و بازیگری آغاز کرد. همچنین در سینما با فیلم «زرد قناری» به کارگردانی رخشان بنی ‎اعتماد در سال (۱۳۶۷)، برای اولین بار جلوی دوربین رفته‎ است.

چهره و تیپ و قیافه محمد کدخدایی بعد از ۴۰ سال خیلی تغییر نکرده است

محمد کدخدایی عکس جدید بازیگران

محمد کدخدایی در مراسم ترحیم مرحوم حسین محب اهری (دی ۱۳۹۷)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ